Advertentie wijzigen naar "Veiling" geeft onverwachtse tijd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 16:05
Een advertentie wijzigen van (in mijn geval) vraagprijs naar veiling geeft een onverwacht resultaat. De advertentie was al een paar dagen oud (denk 2), nu had ik de advertentie gewijzigd van vraagprijs naar 3-daagse veiling. Ik verwacht dan ook dat de veiling ergens de 9de zou aflopen.

Maar het eind resultaat was niet dat de veiling nog 3 dagen zou duren, maar dat hij 16 uur later zou aflopen:
v&a aangeboden: MSI Radeon RX 6900 XT Gaming Z TRIO 16G

De wijziging was vandaag gedaan (6 april) en was op 3 dagen gezet. Maar toch loopt hij morgen middag af.

Dit lijkt mij een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De aflooptijd van de veiling wordt bepaald ten opzichte van de publicatiedatum/tijd, en die wordt voor advertenties die reeds online staan niet meer aangepast. Dat is feitelijk 'by design', en dit scenario stond daarbij eigenlijk niet voor ogen.

Ik twijfel ook of het de moeite loont dit op te lossen; je bent de eerste in lange tijd die dit meldt, en je hebt straks de mogelijkheid om de veiling nog een keer te verlengen. Een aanpassing in de code zou ook zorgen voor extra complexiteit en kans op bugs of loopholes om je advertentie weer bovenaan te kunnen zetten (daar hebben we nare ervaringen mee).

Ik neig er dus naar om dit als een wontfix te bestempelen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 16:05
Tja ik zou zelf (als developer :D ) zeggen dat je minimaal de gebruiker hiervan wilt waarschuwen en inderdaad ook laten zien wanneer de afloop tijd is. Zeker omdat je de aflooptijd niet kunt aanpassen. Maar goed, dat is mijn mening.

Ik heb zelf de advertentie laten vervallen en een nieuwe aangemaakt. Maar dat was verwarrend voor denk de 5-8 mensen die mij een DM hadden gedaan voor een bod toen het nog een normale vraagprijs was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:50

DaFeliX

Tnet Devver
Ik verplaats dit topic even naar MF, het lijkt mij geen bug maar is wel voor verbetering vatbaar.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet