Ik heb net eidelijk een nieuwe proc. Een AMD Thunderbird 1200 Mhz (200 fsb).
Maar nou heb ik een probleem want mijn computer loopt steeds vast
. Het is verschillend waarneer maar meestal als ik iets met mijn cd-rom speler zit doen.
Ik heb een 300 Watt voeding maar is dat genoeg want ik heb en een Processor die veel stroom trekt en mijn Geforce 1 DDR kan er ook wat van. (trekt meer stroom als geforce 2).
Ik heb al geformateerd en al mijn kaarten eruit gehaald (geluid , tv, isdn), want ik dacht misschien scheelt dat weer wat stroom maar dat is helaas niet zo
. Ik heb de VIA drivers ookal geinstalleerd.
Mijn cooler is een Spire (k weet niet welk typ). Hij coolt in iedergeval perfect. Mijn temp zijn zeer laag want hij is nog nooit hoger als 40C geweest. Hij is meestal 35C.
Als je nog vragen heb stel ze want ik wil vandit probleem af.
Alvast bedankt
Maar nou heb ik een probleem want mijn computer loopt steeds vast
Ik heb een 300 Watt voeding maar is dat genoeg want ik heb en een Processor die veel stroom trekt en mijn Geforce 1 DDR kan er ook wat van. (trekt meer stroom als geforce 2).
Ik heb al geformateerd en al mijn kaarten eruit gehaald (geluid , tv, isdn), want ik dacht misschien scheelt dat weer wat stroom maar dat is helaas niet zo
Mijn cooler is een Spire (k weet niet welk typ). Hij coolt in iedergeval perfect. Mijn temp zijn zeer laag want hij is nog nooit hoger als 40C geweest. Hij is meestal 35C.
Als je nog vragen heb stel ze want ik wil vandit probleem af.
Alvast bedankt