Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Relatief klein syteem waarmee het volgende mogelijk is: 1440p 60fps gaming, general desktop, CAD (3d scan data verwerking)
Wat mag het systeem gaan kosten?
CA EUR 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell 27" 60hz monitor, muis keyboard headset reeds in bezit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen top of the line spul. Maar wel mooie middenmoot. Goede prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb van werk een Intel & Nvidia laptop. Zou prive een kamp rood setup willen voor de balans
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini ITX. Geen RGB
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Al een hele tijd zelf geen desktop meer gebouwd omdat ik altijd van mijn werk tot op heden een laptop kreeg. Echter worden deze laptops steeds meer dicht gespijkerd waardoor ik beetje verlang naar een volledig eigen pc. Ben wat betreft "compatibility" er een beetje uit. Dus hulp hierin is welkom. Zo zou ik nog advies nodig hebben voor de cpu cooler ivm de beperkte ruimte in de kast
Ik kwam zelf op het volgende:
Relatief klein syteem waarmee het volgende mogelijk is: 1440p 60fps gaming, general desktop, CAD (3d scan data verwerking)
Wat mag het systeem gaan kosten?
CA EUR 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell 27" 60hz monitor, muis keyboard headset reeds in bezit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen top of the line spul. Maar wel mooie middenmoot. Goede prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb van werk een Intel & Nvidia laptop. Zou prive een kamp rood setup willen voor de balans
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini ITX. Geen RGB
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Al een hele tijd zelf geen desktop meer gebouwd omdat ik altijd van mijn werk tot op heden een laptop kreeg. Echter worden deze laptops steeds meer dicht gespijkerd waardoor ik beetje verlang naar een volledig eigen pc. Ben wat betreft "compatibility" er een beetje uit. Dus hulp hierin is welkom. Zo zou ik nog advies nodig hebben voor de cpu cooler ivm de beperkte ruimte in de kast
Ik kwam zelf op het volgende:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B650E PG-ITX WiFi | € 314,90 | € 314,90 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6700XT Challenger D 12G OC | € 415,- | € 415,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Ridge Wit | € 149,89 | € 149,89 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Ion SFX-L 650W Gold | € 124,65 | € 124,65 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 128,90 | € 128,90 |
| Totaal | € 1.548,24 | |||