ik heb net een usb c naar hdmi kabel gekocht omdat ik er over na aan het denken was om een 2de extern beeldscherm aan mn laptop te koppellen alleen mijn laptop herkent deze adapter niet mijn laptop heeft usb c 3.2 aansluitingen en ik dacht dat het wel zou moeten werkenmaar dat blijkt dus niet heeft iemand misschien een oplossing voor mijn probleem
Vraag
Alle reacties
Wat voor een USB-C aansluiting heb je? Om welke notebook gaat het? Als er geen beeld uitgestuurd wordt over die poort, dan is een simpel verloopje niet genoeg om beeld te krijgen. Welke kabel heb je?
MSI GF65 Thin 10UE-003NL dit is de laptop die ik heb en de kabel komt van het merk nedis heb geen idee welke het exact isTERW_DAN schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:40:
Wat voor een USB-C aansluiting heb je? Om welke notebook gaat het? Als er geen beeld uitgestuurd wordt over die poort, dan is een simpel verloopje niet genoeg om beeld te krijgen. Welke kabel heb je?
[Product Information] External display support for GE/GP/GF/GL/GV Series Gaming Notebook linkt naar een PDF met specs, en jouw USB doet geen Thunderbolt/DisplayPort (staat niet eens genoemd in de tabel, wel in de legenda, maar je hebt óók geen mini-DisplayPort):
:fill(white):strip_exif()/f/image/OCkkVzPIfMkLCCQF9vExc3CL.png?f=user_large)
Je hebt enkel HDMI-uitvoer.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OCkkVzPIfMkLCCQF9vExc3CL.png?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 06-04-2023 15:51 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
aha had gehoopt dat het gewoon via usbc kon helaasCodeCaster schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:51:
[Product Information] External display support for GE/GP/GF/GL/GV Series Gaming Notebook linkt naar een PDF met specs, en jouw USB doet geen Thunderbolt/DisplayPort (staat niet eens genoemd in de tabel, wel in de legenda, maar je hebt óók geen mini-DisplayPort):
[Afbeelding]
weet u trouwens hoe ik dan wel een 2de externe monitor kan aanschaffen
Met een dockingstation-over-USB-C, zoals die van DisplayLink. Hiermee wordt de video over USB gestreamd.erikbrlk schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:52:
[...]
aha had gehoopt dat het gewoon via usbc kon helaas
weet u trouwens hoe ik dan wel een 2de externe monitor kan aanschaffen
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
kan ik daarop gamen of is dat niet aan te radenCodeCaster schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:54:
[...]
Met een dockingstation-over-USB-C, zoals die van DisplayLink. Hiermee wordt de video over USB gestreamd.
Of een USB videoadapter. Dan creeer je als het ware een extra videokaart, die aan je USB poort hangt.
Of een Matrox Dualhead ergens op de kop tikken. Maar die dingen worden volgens mij al een aardige tijd niet meer gemaakt, dus verwacht geen hoge resoluties e.d.
Of een Matrox Dualhead ergens op de kop tikken. Maar die dingen worden volgens mij al een aardige tijd niet meer gemaakt, dus verwacht geen hoge resoluties e.d.
dus gewoon een usb naar hdmi kabel kopen? als dat zo is begrijp ik nmiet dat mijn usb c naar hdmi niet werktTERW_DAN schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:56:
Of een USB videoadapter. Dan creeer je als het ware een extra videokaart, die aan je USB poort hangt.
Nee, je hebt het dan echt over USB videokaarten. Zoiets als https://www.amazon.com/St...vdExvZ0NsaWNrPXRydWU&th=1 bijvoorbeeld. Doet maar 30Hz op 4K en erop gamen zal niet geweldig gaan, daar zijn die dingen niet echt voor gemaakt.erikbrlk schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:58:
[...]
dus gewoon een usb naar hdmi kabel kopen? als dat zo is begrijp ik nmiet dat mijn usb c naar hdmi niet werkt
oei wel een beetje duur dan toch maar gewoon mijn laptop monitor als 2de scherm gebruikenTERW_DAN schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:02:
[...]
Nee, je hebt het dan echt over USB videokaarten. Zoiets als https://www.amazon.com/St...vdExvZ0NsaWNrPXRydWU&th=1 bijvoorbeeld. Doet maar 30Hz op 4K en erop gamen zal niet geweldig gaan, daar zijn die dingen niet echt voor gemaakt.
Als ik het goed begrijp heb je een een laptop met HDMI uitgang, en een monitor met HDMI. Dan koop je toch een HDMI kabel van een tientje? Of denk ik te simpel?
[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 06-04-2023 16:46 ]
het ding is ik heb al 1 externe montor aangesloten alleen ik wilde een 2deFastFred schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:44:
Als ik het goed begrijp heb je een een laptop met HDMI uitgang, en een monitor met HDMI. Dan koop je toch een HDMI kabel van een tientje? Of denk ik te simpel?
Maar wil je dan ook op beide gamen?
Pagina: 1