TB1G zeflde core als TB1,4G???

Pagina: 1
Acties:

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
we kregen vandaag een zooitje nieuwe 1 gig tbirds binnen.
maar tot mijn blijde verbazing zag ik dat deze de zelfde core's hebben als onze 1,4gig tbirds namelijk ayhja (ofzo, weet het niet helemaal zeker)
iemand al ervaring met deze dingen? (oc gezien dan)

Verwijderd

Een vriend van me heeft ook een 1Ghz AYHJA core en die loopt ook op 1,4Ghz.. Ik geloof dat de AYHJA de beste oc'ble core was en daarna de AXIA core...

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 17:22 schreef johnny.xxx het volgende:
we kregen vandaag een zooitje nieuwe 1 gig tbirds binnen.
maar tot mijn blijde verbazing zag ik dat deze de zelfde core's hebben als onze 1,4gig tbirds namelijk ayhja (ofzo, weet het niet helemaal zeker)
iemand al ervaring met deze dingen? (oc gezien dan)
:9~ als je die kunt krijgen heeft het dus echt HELEMAAL geen zin meer om een 1,4Ghz TB te kopen... gewoon 1Ghz kopen en die @1,5+ zetten ;)

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ff goed gekeken en ze ze hebben ook nog de letter Y op de volgende regel, waarom heb ik vorige week nou weer een tb 1,33 gekocht :( :(

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 15:35

aP_

'k heb een 1,4 gekocht die de code AYHJAR heeft... dat is volgens mij de gene die het best overclockbaar is... jammer dat ik niet een 1GHz heb gekocht met deze stepping :)

Het is lastig om je specs up to date te houden

Verwijderd

ja wat ik zei... maar ik was er al van overtuigd dat je zowiezo beter een 1Ghz kunt kopen en een goede koeler... dan heb je voor een stuk minder geld ook zo een 1,4Ghz processor ;)
Pagina: 1