Advies 4k Monitor , 28" of groter. Maximale hoogte 49.5cm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crz06
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-07 07:35
Hoi,
Ik loop tegen het volgende aan. Ik wil graag de stap zetten naar 4k monitor en dan liefst 30" of meer (niet gebogen). Mijn enige beperking is dat ik deze wil plaatsen in een dressoir met een maximale binnenhoogte van 49.5cm, en juist daar kan ik online weinig informatie over vinden. Vaak is dat de maximale hoogte met voet, en de hoogte zonder voet. Niet de hoogte met voet maar dan monitor op laagste stand.
Ik gebruik de monitor alleen als thuiswerkplek. Speakers e.d. is voor mij van ondergeschikt belang. Budget is alles onder 800 euro. Voorkeur voor IPS, maar VA is ook ok

Ben naar de grotere winkels geweest om te kijken welk aanbod er is, maar dat is beperkt en vaak niet meer dan 2 modellen uberhaupt aanwezig.

Alleen de Samsung 4k LS32BM801UUXEN, is zo in hoogte verstelbaar dat afstand grond tot bovenkant 46cm is. Maar dat is meer een smart media monitor.
Andere optie is: SAMSUNG LF32TU870VRXEN. Nadeel is geen automatische brightness adjustment en reviews zijn mixed.

De LG Ultragear 32GQ850-B heb ik gemeten met 50.5cm, net 1 cm te hoog. (op tweakers site staat bv als "Hoogte 614mm en Hoogte (zonder voet) 429mm", dus opdie info kan ik niet uitgaan)

Ben zelf wel gecharmeerd van de LG 32UN880-B, maar kan geen informatie vinden de minimale hoogte.

Hoop eigenlijk met deze post dat iemand een soortgelijke monitor heeft thuis staan, en even met rolmaat kan checken of die toevallig < 49.5cm hoog is op laagste stand.

[ Voor 10% gewijzigd door crz06 op 06-04-2023 11:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:13
Je kan bij fabrikanten op de website bekijken bij specs wat de minimale hoogte is bij alle modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crz06
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-07 07:35
ah, dat wist ik niet. Ga ik doen