Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• michielsweb
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-11 10:20
wij gebruiken dbs14. in elkekamer. hebben wij tot op heden slakkenpatroon. echter merken wij op dat de plekken waar geen staal verdeelplaat is.

dat ook met de lasten verdeelplaat. de vloer daar wat "verend" vloelt. tot op heden is dit vornaamenlijk onder het bed verstopt. of onder kasten.

maar ik vroeg me af weet iemand waar ik zo staal plaatjes op maat kan bestellen? zodat ik gewoon de gaten kan bestellen en deze dan los boven op de hoeken lan leggen

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09:23
Ik snap er eigenlijk geen hout van maar met googlen vind ik al best wel wat bedrijven die dbs14 leveren. Wat had je zelf al gevonden?

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:18
Een staalplaatje op maat kan je bij elk metaalbedrijf wel krijgen. Of anders bij de bouwmarkt zo'n stuk verzinkte plaat oid. kopen en met een plaatschaar zelf op maat knippen.

Waar je die gaten gaat bestellen zou ik alleen niet weten? ;)

Maar ik zou denk ik gewoon bij een verwarmings zaak die dat systeem levert eens zoeken.
Als ik dbs14 zoek, heb ik meteen raak.

• michielsweb
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-11 10:20
vraag was inderdaad aleeen staalplaatje. :)

wij merken dat de bochten waar dus geen verwarm plaat zit. dat de nieuwe ondervloer daar want sponsig voelt.
dus ik denk staal plaatje zoeken de beste optie.