De provincie heeft landbouwsluizen geplaatst in een kleine straat in mijn omgeving waardoor mensen die die kant op moeten ver moeten omrijden. Verder worden er geen goede alternatieven geboden. (die veiliger zijn dan de afgesloten straat.) Ook zijn deze routes onhandig en ver. https://www.gelderlander....t-af-te-sluiten~aa8afa72/
Als je naar de reacties onder dit artikel van de gelderlander kijkt zie je de reacties van de gemeenschap.
Hiervoor heb ik samen met een kennis een petitie start: <knip> Voor je vraag is het niet nodig om de URL hier neer te zetten. Je mag 'm wel in je signature zetten.
Momenteel hebben we bijna 1900 handtekeningen.
Mijn vraag is nu: Bij hoeveel handtekeningen moet de provincie er iets mee doen?
Momenteel hebben we al contact opgenomen en gevraagd om een contact persoon.
Als je naar de reacties onder dit artikel van de gelderlander kijkt zie je de reacties van de gemeenschap.
Hiervoor heb ik samen met een kennis een petitie start: <knip> Voor je vraag is het niet nodig om de URL hier neer te zetten. Je mag 'm wel in je signature zetten.
Momenteel hebben we bijna 1900 handtekeningen.
Mijn vraag is nu: Bij hoeveel handtekeningen moet de provincie er iets mee doen?
Momenteel hebben we al contact opgenomen en gevraagd om een contact persoon.
[ Voor 15% gewijzigd door Ardana op 05-04-2023 17:04 ]
<3