Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Dat wordt inderdaad niet direct bijgewerkt; dat zou niet goed zijn voor de algehele performance van de site
Zie ook weinig meerwaarde van deze functionaliteit. Net wat TS aangeeft, eerste keer dat mij dat nu opvalt en ik kom hier al meer dan 20 jaar
[ Voor 19% gewijzigd door Falcon op 05-04-2023 14:14 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Het kan voor een TS wel handig zijn om te weten of de post/het topic überhaupt gelezen is of niet in geval er nog geen reacties zijn, of maar heel weinig die niet super veel bijdragen.Falcon schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:14:
Zie ook weinig meerwaarde van deze functionaliteit. Net wat TS aangeeft, eerste keer dat mij dat nu opvalt en ik kom hier al meer dan 20 jaar
Commandline FTW | Tweakt met mate
Topics automatisch sluiten bij <X views. Ik zie mogelijkhedenHero of Time schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:58:
[...]
Het kan voor een TS wel handig zijn om te weten of de post/het topic überhaupt gelezen is of niet in geval er nog geen reacties zijn, of maar heel weinig die niet super veel bijdragen.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Oeh, een paywallFalcon schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:04:
[...]
Topics automatisch sluiten bij <X views. Ik zie mogelijkheden
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 06-04-2023 23:58 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1