himedia q10 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oled70
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 05-04-2023
Heb nu de Himedia q10 pro, goede mediaspeler. Echter is er nooit een dolby vision update voor uitgerolt, stond wel op het doosje dolby vision. Maar blijkbaar een licentieprobleem. Nu zag iik de Zidoo z10 pro. Support wel dolby vision. Iemand ervaring met deze mediaspeler? En is de beeldkwaliteit beter dan de Himedia q10 pro speler? Ik hoor het graag. Veel films zijn overigens niet goed dolby vision opgenomen, niet native. Dus dan is hdr 10 soms mooier voor het oog. Desondanks het geen dynamic data is. Ik hoor het graag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:31
Geen ervaring mee, wel met een Nvidia Shield. Fantastisch apparaat en die van mij heeft al 6 jaar softwareondersteuning vanuit Nvidia. De pro versie heef ook Dolby Vision ondersteuning.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oled70
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 05-04-2023
Hulleman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:03:
Geen ervaring mee, wel met een Nvidia Shield. Fantastisch apparaat en die van mij heeft al 6 jaar softwareondersteuning vanuit Nvidia. De pro versie heef ook Dolby Vision ondersteuning.
Dank je wel voor je antwoord. Maar de shield vind ik niks. Support ook maar enkel mkv en niet alle audio codecs! Waar Zidoo alle containers zo`n beetje support. m2ts, bdmv, avi, mkv. Audio: dts hd, dts x, Atmos, True hd etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:16

FeaR

In GoT we trust

@dvgemerden80, clones aanmaken is niet toegestaan :w

[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 05-04-2023 18:24 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.