Hola,
Ben al een paar dagen tussendoor bezig om dit op te lossen:
Courante Laptop met win10
Van de 1 op de andere dag wil die niet het net op.
Bekabeld wel verbinding maar geen internet
Wifi wel verbinding maar geen internet
Via telefoon (bekabeld als hotspot op 4g/wifi), wel verbonden maar geen internet
Herstarten van laptop en modem/router mocht niet baten.
Dat kreng blijft gewoon net zo koppig als een kleuter
Via dhcp krijgt ie steeds hetzelfde ip adres.
Verbinding met de router (x.x.x.1 wordt geweigerd). Andere pc’s laptops op dit netwerk hebben nergens last van.
Mijn vermoeden is dat het echt aan de laptop zelf ligt, mogelijk een algehele internet instelling oid. Zeker omdat ie losgekoppeld van alles maar wel met tel ook gewoon niks wil. (Zo werk ik wel vaker met dat ding en normaal geen problemen)
Iemand een idee wat ik zou kunnen doen?
Laatste wat ik wil (proberen) is win er weer kaal op zetten en van voorafaan beginnen
Ben al een paar dagen tussendoor bezig om dit op te lossen:
Courante Laptop met win10
Van de 1 op de andere dag wil die niet het net op.
Bekabeld wel verbinding maar geen internet
Wifi wel verbinding maar geen internet
Via telefoon (bekabeld als hotspot op 4g/wifi), wel verbonden maar geen internet
Herstarten van laptop en modem/router mocht niet baten.
Dat kreng blijft gewoon net zo koppig als een kleuter
Via dhcp krijgt ie steeds hetzelfde ip adres.
Verbinding met de router (x.x.x.1 wordt geweigerd). Andere pc’s laptops op dit netwerk hebben nergens last van.
Mijn vermoeden is dat het echt aan de laptop zelf ligt, mogelijk een algehele internet instelling oid. Zeker omdat ie losgekoppeld van alles maar wel met tel ook gewoon niks wil. (Zo werk ik wel vaker met dat ding en normaal geen problemen)
Iemand een idee wat ik zou kunnen doen?
Laatste wat ik wil (proberen) is win er weer kaal op zetten en van voorafaan beginnen