kijk maar:This program was only made to express how i think some one should programs a shell
it might be nice if some one would take this idea to develop a real assembly shell based on these ideas
Password = "y=" button press it 5 times
to change password go to control panel click on lock and then type in old password, then it asks for new password
to turn off password go to lock but just press enter
Background can be changed to whatever you like
just simply save it as pic1
To add programs to your programs files folder
edit "zzprog" and where it says "name" sto Str4, place any four letter name
then edit "zzfprog" and depending on what slot you picked it will say
If g=1
prgm "name of program"...etc.
icons can be changed when you edit "zzprog" where it says D=#
what ever number you put in it will draw a particular icon
you may add to the icon library if you wish under the program "ZZICOLIB"
you can make your own applications for windows if you play aound, alot of these programs run off shared engines
Op TiCalc.com
oja als je een ander rekenmacine hebt, gewooon de file archives door zoeken (kijk naar WINCE)
dus voor de homepage zelf: http://www.ticalc.org/
dus dit progje: Wince2.83bOp zaterdag 01 september 2001 16:42 schreef Dala11of11 het volgende:
dus gewoon dat proggie downloaden en met een link kabel nara je TI zenden
Kun je nog wel gewoon grafieken en zo op je machine plotten na Windows CE erop gezet te hebben??
Verder: veranderd dit je flash geheugen niet???
ik heb het progje net upgeload, maar nou doet m'n rekenmachine nix meer??? hij kan niet eens meer aan, ik heb ook de backup batterij er al uitgehaald
kan iemand mij helpen???
ben ten einde raad, ik heb dit ding pas nieuw
Verwijderd
Wat verwacht je dan van windows?? 
Nu even een mogelijke oplossing: als je een originele link-kabel hebt van TI kan je de Rom opnieuw flashen vie GraphLink (de rom kan je halen vanop de site of van een andere rekenmachine)
Nu even een mogelijke oplossing: als je een originele link-kabel hebt van TI kan je de Rom opnieuw flashen vie GraphLink (de rom kan je halen vanop de site of van een andere rekenmachine)
ik had dus een orginele, hij doet het weer 
volgens mij lag het eraan dat mijn batterijen precies opgingen bij de overdracht, nieuwe batterijen erin en hij doet het weer
pjoef 
Verder, hoe moet je dat progje precies uploaden?
ik heb gewoon gezegt: SEND TO RAM ???
Hij knalt er namelijk iedere keer uit als ik die software probeer up te loaden??
volgens mij lag het eraan dat mijn batterijen precies opgingen bij de overdracht, nieuwe batterijen erin en hij doet het weer
Verder, hoe moet je dat progje precies uploaden?
ik heb gewoon gezegt: SEND TO RAM ???
Hij knalt er namelijk iedere keer uit als ik die software probeer up te loaden??
Pagina: 1