Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Compacte telefoon die niet van suikerglas is gemaakt
Wat is je budget?
~500 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik; whatsapp, browsen, email, youtube en casten
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de xperia 10 iv en de pixel 6a
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een pixel 4a en had hiervoor een xperia xz1 compact.
Over die xperia was ik heel erg tevreden. Ik heb m met pijn in mn hart weggedaan omdat de 32gb opslag echt te weinig was. Ik heb toen de 4a gekocht vanwege het formaat. Na een keer vallen zitten er barsten in het scherm terwijl ik de xz1c kon rondsmijten bij het leven. De boven- en onderkant waren van metaal wat deukt ipv barst.
Waar ik nu vooral benieuwd naar ben is welk van deze telefoons het beste tegen een stootje kan. Beide hebben volgens mij victus glas en beide zijn van plastic dus daar zit niet echt verschil. Ik geef niet zo heel veel om snelheid, camera's, etc. Ik wil zo klein mogelijk en zo duurzaam mogelijk.
Bonusvraag: ik hoor nog steeds geruchten over de xperia ace iv die wereldwijd uit zou komen. Die zou met 5,5" ideaal zijn. Iemand die daar meer van weet?
Ik zoek een?
Compacte telefoon die niet van suikerglas is gemaakt
Wat is je budget?
~500 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik; whatsapp, browsen, email, youtube en casten
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de xperia 10 iv en de pixel 6a
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een pixel 4a en had hiervoor een xperia xz1 compact.
Over die xperia was ik heel erg tevreden. Ik heb m met pijn in mn hart weggedaan omdat de 32gb opslag echt te weinig was. Ik heb toen de 4a gekocht vanwege het formaat. Na een keer vallen zitten er barsten in het scherm terwijl ik de xz1c kon rondsmijten bij het leven. De boven- en onderkant waren van metaal wat deukt ipv barst.
Waar ik nu vooral benieuwd naar ben is welk van deze telefoons het beste tegen een stootje kan. Beide hebben volgens mij victus glas en beide zijn van plastic dus daar zit niet echt verschil. Ik geef niet zo heel veel om snelheid, camera's, etc. Ik wil zo klein mogelijk en zo duurzaam mogelijk.
Bonusvraag: ik hoor nog steeds geruchten over de xperia ace iv die wereldwijd uit zou komen. Die zou met 5,5" ideaal zijn. Iemand die daar meer van weet?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8