micro niet terug te vinden bij (teams)apparaatinstellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv7
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 04-04-2023
Goede avond,

Bij ontvangst van een teams-uitnodiging werkt mijn (laptop)micro niet. Ik kan wel al de andere deelnemers horen.

Nadat ik 'klik hier om deel te nemen aan de vergadering' bevestig ontvang ik onderstaande melding (zie bijlage) :

'Weet u zeker dat u geen audio of video wilt?

Als u van gedachten verandert, selecteert u het camerapictogram op de adresbalk en vervolgens Altijd toestaan.'

De audio knop is tijdens de vergadering niet manipuleerbaar ; video knop is wel werkzaam.

Bij (teams)apparaatinstellingen vind ik mijn (laptop)micro niet terug ; vakken 'luidspreker' en 'microfoon' zijn leeg...

- audio werkt wél steeds met 'zoom' app ; (laptop)micro kan dan geselecteerd worden bij (zoom)instellingen

- persoon die uitnodiging verzond heeft bij de 'opties voor vergadering’ bij ‘deelnemers toestaan het dempen op te heffen’ toegestaan

- bij privacy en beveiliging instellingen (windows 11) werden de correcte toegangen verleend.

Wat zie ik over het hoofd ?

alvast dank voor jullie hulp...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Misschien heeft de microfoon gehoord dat je hem 'micro' noemt en wil die daarom niet werken.

Maar, je benoemt dit al:
'Weet u zeker dat u geen audio of video wilt?

Als u van gedachten verandert, selecteert u het camerapictogram op de adresbalk en vervolgens Altijd toestaan.'
maar je geeft niet aan of je hier ook echt iets mee hebt gedaan? En gebruik je Teams in de browser? Zo ja, welke browser?

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 04-04-2023 21:40 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgar b
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 26-05-2023
*knip, weggezakt topic omhoog halen om reclame te maken lijkt me niet nodig*

[ Voor 86% gewijzigd door F_J_K op 13-04-2023 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inhoudelijk meedenken lijkt niet zinvol meer. Het lijkt er op dat @kv7 direct na plaatsen is uitgelogd en niet meer teruggekomen, na herhalen van de vraag op tenminste https://answers.microsoft...48-4738-b200-1730fea9616b

N.a.v. bovenstaande ‘omhoogschop’ sluit ik het hier dan maar. Kv7, laat gerust weten als je hier verder wilt, dan kan ik het weer openen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.