Eufy deurbel streamen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertvg1956
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 29-05-2023
Mijn vraag
Ik heb een Eufy deurbel, Homebase 2 en een google smart hub
Ik krijg het niet voor elkaar om het beeld van de deurbel te streamen naar de hub.
Alles zit in hetzelfde netwerk en in google home in hetzelfde huis.
Als ik zeg: 'Stream deurbel op display', dan krijg ik als antwoord:
'het lijkt er op dat deurbel niet niet naar schermen op afstand kan streamen'
Heeft iemand een idee ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slinkos
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-08 11:31
Ik heb hier ook lang mee geworsteld. Het werkte bij mij dan wel, maar met een gigantische vertraging. Je kan in de Eufy app wel kiezen onder "Video-instellingen > Videokwaliteit" Of je Smartphone eerst of Smart display eerst wilt. Maar ik heb uiteindelijk de handdoek in de ring gegooid omdat het zelfs met de support van Eufy zelf niet lukte om de vertraging acceptabel te krijgen.

Aangeboden: MHI Airco Wifi controller (MHI-AC-Ctrl) (Local control)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 10:44
Toevallig ook van de week een eufy deurbel met homebase 2 aangeschaft en hier precies hetzelfde probleem.

Ik kan wel streamen naar de app en ook naar de web interface van eufy zelf.

Nu kon ik wel wat vinden dat er meerdere mensen problemen hadden maar nog geen oplossing.

@Robertvg1956 jij al wat verder gekomen?

--[SPECS]--

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertvg1956
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik heb begrepen dat het ooit gewerkt heeft, maar sinds een paar maanden niet meer omdat Eufy dat uitgeschakeld heeft in verband met beveiligingsproblemen. Hopelijk zorgen ze gauw voor een oplossing want ik vind het knap waardeloos. Op de site van Eufy staat dat het werkt met een hub display, en daarmee belazeren ze de boel want het werkt gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Praveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb de support afdeling van Eufy ook een mail hierover gestuurd. Ik was in de veronderstelling dat het beeld ook gestreamd kon worden naar de Google Hub. Even afwachten wat ze hierop gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dond3rz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-07 21:19
@Praveen

Ik heb sindskort ook een Euf deurbel met Homebase 2. Heb jij al anwoordt gekregen vanuit Eufy, m.b.t. het live streamen?
*Edit* Het enige wat ik zie, is dat je via de browser kunt inloggen, om je Eufy deurbel live te kunnen zien/

https://www.youtube.com/watch?v=GNJSBwJRmGM

[ Voor 37% gewijzigd door Dond3rz op 02-10-2023 17:17 . Reden: Toevoeging info Eufy live stream ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17-09 10:00
Al nieuws over het bovenstaande ? Ik zou graag push melding met beeld willen krijgen zodra ik op de bel duw.

Helaas zonder succes tot heden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dit kan nog altijd niet, alleen via home assistant afaik

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17-09 10:00
Kan het wel via amazone echo show 8 of 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Voor zover ik begrepen heb is de optie er nooit geweest om te streamen naar Google Home of Amazon (HomeKit geen idee). Dit was al toen ik mijn Eufy set aanschafte (2020/2021)

Je kunt de bel (en/of camera's) als apparaat toevoegen in je Google Home omgeving, maar vervolgens kun je er vrij weinig mee doen.
Ik doe er in GH niks mee, het staat er eigenlijk alleen in het overzicht.
Ik heb wel een Alexa Echo Dot op mn werkplek op zolder, die kan fungeren als extra chime/ bel-melding.

Waarschijnlijk is het een kwestie van licenties kopen/ betalen om gebruik te mogen maken van bepaalde features, waar ze bij Eufy blijkbaar niet voor gekozen hebben.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andre.v.d.weide
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-09 12:06
|Gewoon google toon deurbel krijg een stream van een aantal minuten constante stream ben iik ook aan het zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typfaut
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-05 06:53
niet relevant meer _/-\o_

[ Voor 92% gewijzigd door Typfaut op 21-05-2025 22:16 ]

Pagina: 1