We wonen nu enkele weken in onze woning en vinden dat ons keukenblad veel te weinig belicht is.
Op dit moment zitten er spots in de keuken verwerkt (situatie toen we het huis kochten) maar deze hebben echter geen enkel nut. 1 spot zit in een kast (sfeerverlichting) en de andere 2 spots zitten boven de afzuigkap (zie foto's). Via de schakelaar onder een hangkast, kan je deze aan en uit schakelen.
:strip_exif()/f/image/MabOd23LTMGuZZtm4vOciMlt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cp0UOikMcd6qewaRUgnPR2v3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/St4IpwwUU4nEGvcP2mobvtzE.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu was ik aan het kijken om onder de hangkasten een ledstrip aan te brengen en op die manier het hele werkblad te kunnen verlichten. Ideaal gezien zou ik de schakelaar kunnen hergebruiken zodat ik met de schakelaar, direct de lampen en de ledstrip kan aanschakelen.
De leds gebruiken volgende transfo
:strip_exif()/f/image/VLvcRwDYDXT5Gn3FS43m8Puj.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan ik op deze schakelaar een ledstrip aansluiten?
alvast bedankt
Op dit moment zitten er spots in de keuken verwerkt (situatie toen we het huis kochten) maar deze hebben echter geen enkel nut. 1 spot zit in een kast (sfeerverlichting) en de andere 2 spots zitten boven de afzuigkap (zie foto's). Via de schakelaar onder een hangkast, kan je deze aan en uit schakelen.
:strip_exif()/f/image/MabOd23LTMGuZZtm4vOciMlt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cp0UOikMcd6qewaRUgnPR2v3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/St4IpwwUU4nEGvcP2mobvtzE.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu was ik aan het kijken om onder de hangkasten een ledstrip aan te brengen en op die manier het hele werkblad te kunnen verlichten. Ideaal gezien zou ik de schakelaar kunnen hergebruiken zodat ik met de schakelaar, direct de lampen en de ledstrip kan aanschakelen.
De leds gebruiken volgende transfo
:strip_exif()/f/image/VLvcRwDYDXT5Gn3FS43m8Puj.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan ik op deze schakelaar een ledstrip aansluiten?
alvast bedankt
:strip_exif()/f/image/ccovMU7lepTCI1zfs832jT8l.jpg?f=fotoalbum_large)