Uitgebreide WinAmp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

D'r is een programma, en het is geloof ik van WinAmp, het lijkt er in ieder geval heeeeel veel op. Het zheeft zeg maar een WinAmp skin maar het is veeeeeeel uitgebreider, je kan al nummer klaar zetten zodat je een nummer dat je zat ben kan "outfaden" en tegelijkertijd een nieuw nummer kan inzetten. allemaal dat soort opties
Maar ik weet NIET hoe het heet en ik kan het nergens vinden.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
winamp3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 16:24
michien gewoon een plugin ofzo?

www.winamp.com --> plugins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
soow das rap

eeeen, is dat dan ook te downloaden..... gratis? mhhh wqacht daar kan ik zelf ook nog wel achter komen.

ff snel een uitbreiding tussendoor, het is ook veel groter dan WinAmp, meer schermen, dus niet alleen een playlist, ook favorites, een lijst waar je de komende 10 nummers kan selecteren... zonder ze onder elkaar te zetten, erg handig, overzichtelijk, en vooral makkelijk te begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 16:23 schreef Childsplay het volgende:
soow das rap

eeeen, is dat dan ook te downloaden..... gratis? mhhh wqacht daar kan ik zelf ook nog wel achter komen.

ff snel een uitbreiding tussendoor, het is ook veel groter dan WinAmp, meer schermen, dus niet alleen een playlist, ook favorites, een lijst waar je de komende 10 nummers kan selecteren... zonder ze onder elkaar te zetten, erg handig, overzichtelijk, en vooral makkelijk te begrijpen
mischien bedoel je wel bpm studio
www.bpmstudio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:38
Op zaterdag 01 september 2001 16:24 schreef Juggernaut het volgende:
mischien bedoel je wel bpm studio
www.bpmstudio.com
Denk ik ook ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ga ik nu ff kijken, het is in ieder geval geen WinAmp 3 want het bestaat al een poossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
8-) Bingo!

maar een beetje buiten mijn budget :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dat gewoon een of andere beta versie van nieuwe winamp.schijnt heel cool te zijn maar wel nog veel fouten....zou binnenkort gewoon op winamp.com moeten staan vlogens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 16:41 schreef Childsplay het volgende:
8-) Bingo!

maar een beetje buiten mijn budget :'(
*kuch*icq me ff *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Op zaterdag 01 september 2001 16:54 schreef BoneFly_ het volgende:
volgens mij is dat gewoon een of andere beta versie van nieuwe winamp.schijnt heel cool te zijn maar wel nog veel fouten....zou binnenkort gewoon op winamp.com moeten staan vlogens mij.....
BPM Studio heeft niets met Winamp te maken, de nieuwe Winamp3 is nog niet eens in beta-fase.

Maarreh...Windows XP en BPM Studio kunnen niet zo goed met elkaar overweg heb ik gemerkt. Als ik een nummer start hoor ik de eerste 2 seconden en die herhalen zich otdat het "freezed" en de muziek gewoon doorspeelt. Het heeft niet met instellingen van BPM zelf te maken lijkt mij, want in Windows 2000 werkt ie prima. Iemand hier misschien een oplossing voor?

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee het gaat hier niet om WinAmp, zeker niet om WinAmp3 aangezien dit programma al (meer dan) een jaar bestaat.

Ik zoek echt een proffessioneel programma, het gaat mij niet om skins of hoe klein het kan zijn. gewoon een goed uitgebreid makkelijk te bedienen programma, en BPM heeft dan... is alleen heel duur en dat hebbik niet.

en als ik nu ga vragen wie een full screen mp3speler met crossfade en andere zeer handige opties kent word ik zeker verwezen naar de search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:27

soap

diskoers.

--> Search :+
sorry flauw :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 19:50 schreef Mr.Zop het volgende:
--> Search :+
sorry flauw :P
inderdaad, maar wel logisch gezien degene die het gepost heeft.
Pagina: 1