Siemens Bosh wasmachine E29 code. Vervangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Demol
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 05-04-2023
Mijn vraag
...
Hallo,

Na foutcode bij bovenstaande machine, de gehele toevoerslang met aquastop vervangen, betreft een volledig stuk, slang, en ventiel etc inbegrepen. Na aansluiting nog steeds dezelfde foutcode, bij gewone programmas.
Het rare is dat bij het spoel programma er wel water toevoer is, maar bij geen enkel ander programma.
Wat kan dit zijn?

Alvast bedankt !!

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Van https://www.siemens-home....es/foutcodes-en-symbolen:
E29 verschijnt in het display: Probleem met waterinlaat.
Controleer de waterdruk rechtstreeks op de kraan met een emmer. Uit een volledig geopende kraan moet ongeveer 10 liter water per minuut stromen. Neem contact op met je installateur als de waterdruk te laag is.

Controleer ook de filters in de wateraansluiting van de toevoer of controleer of de AquaStop-slang geblokkeerd is.

Reinig de filters in de watertoevoerslang
Reinig de filters in de watertoevoerslang.

Klik hier voor informatie over wat je moet doen als je wasmachine geen water krijgt.
Check dus (ook) de filters en of er voldoende druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Demol
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 05-04-2023
Hallo ,
Dank voor de info..Dit heb ik reeds gedaan, heb de gehele water toevoerslang vervangen. Druk water is ook ok. Alsook: voor het spoel programme, wordt er wel water in de machine gelaten...Dus ligt het zeker niet aan toevoer volgens mij...Ik dacht, een foute magnetische opener ofzo...maar aangezien met nieuw onderdeel zelfde probleem is///

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KjeldF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2024
Goedendag

ik heb denk een vergelijkbaar probleem ik was benieuwd of het probleem al verholpen is en hoe.

Met vriendelijke groet,
Kjeld Folst