Hey,
Ik heb geen idee of jullie mij verder kunnen helpen maar ik heb een nieuwe monitor en docking station gekocht, maar de twee monitoren kunnen niet goed met elkaar overweg heb ik het gevoel. Als ik de ene monitor eruit haal dan kan ik 4k gebruiken op 1 monitor maar als ik de werk monitor van 1080p en 60hz weer aansluit dan wordt het beeld op mijn 4k monitor ook weer minder. Het aparte is dat op de specifcaties staat 60 hz maar in praktijk staat de 4k monitor als die alleen is ingeschakeld op 30 hz en wanneer de tweede monitor wordt aangesloten staat die op 60hz maar kan die maar 1080 aan.
• Modelnummer van je dockingstation
o thinkpad universal usb-c dock 40ay
• Modelnummer van je beide monitoren
o AOC G2590VXQ
o Philips 328E1CA
o Dell p2217h
• Welke kabels je gebruikt voor je beeldschermen om aan te sluiten op je dock
o high speed hdmi tm cable with ethernet style 20276
o En dvi e508028-c awm 20276
o Deze kabels waren standaard meegeleverd met de Philips 328E1CA monitor die ik zaterdag heb gekocht
Laptop Dell Latitude 7400
Alvast bedankt!
Ik heb geen idee of jullie mij verder kunnen helpen maar ik heb een nieuwe monitor en docking station gekocht, maar de twee monitoren kunnen niet goed met elkaar overweg heb ik het gevoel. Als ik de ene monitor eruit haal dan kan ik 4k gebruiken op 1 monitor maar als ik de werk monitor van 1080p en 60hz weer aansluit dan wordt het beeld op mijn 4k monitor ook weer minder. Het aparte is dat op de specifcaties staat 60 hz maar in praktijk staat de 4k monitor als die alleen is ingeschakeld op 30 hz en wanneer de tweede monitor wordt aangesloten staat die op 60hz maar kan die maar 1080 aan.
• Modelnummer van je dockingstation
o thinkpad universal usb-c dock 40ay
• Modelnummer van je beide monitoren
o AOC G2590VXQ
o Philips 328E1CA
o Dell p2217h
• Welke kabels je gebruikt voor je beeldschermen om aan te sluiten op je dock
o high speed hdmi tm cable with ethernet style 20276
o En dvi e508028-c awm 20276
o Deze kabels waren standaard meegeleverd met de Philips 328E1CA monitor die ik zaterdag heb gekocht
Laptop Dell Latitude 7400
Alvast bedankt!