Toon posts:

MSI 266 pro Moederbord ( USB problemen )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand een oplossing voor het USB probleem van de MSI 266 pro moederbord ik heb Windows ME erop maar USB is geen leven in te bekkenen porten herkent hij wel maar
host to host brige herkent hij niet, na het dl van de via 4-1 drivers krijg ik nu daarvoor een |> GENE link adapter <| geen idee wat het is
maar ik heb wel 3 keer een |> usb basis hub <| en 3 keer een |> univers. hostcontrol. voor pci naar usb van via tech (3080) :?

Verwijderd

Topicstarter
iemand ?

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Euhh.., als je bedoelt dat USB totaal niet werkt (2x Standaard, 2x Extended en PC 2 PC) dan zul je misschien ff in je bios USB support aan moetten zetten.., als je alleen PC 2 PC bedoelt kan kan dit zijn omdat je deze ook nog eens bij je network controlers moet installeeren...

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 13:49
Genelink zorgt voor de usb pc2pc functie, de drivers hiervan staan op je mobo cd. Met usb pc2pc ken je een netwerk met één andere pc maken met een bijgeleverde usb kabel.
De usb valt uit boven een fsb van 138, zorg er dus voor dat je onder de 138 fsb blijft, wil je usb gebruiken.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

kijk hier eens effe
www.msihardware.com

daarzo vindt je meer info erover terug

[niet goed gelezen in replys]

Verwijderd

Topicstarter
nhee het is zo dat de herkenning (zoals bij mijn asus A7vpro MB ) die ik had niet meer functioneerd
de driver vindt hij niet usb muis weigert compleet , en ik heb 3 keer dezelfde dingen erinstaan ? is hier niet een patch voor die dat fixt ! want dit is dus echt zwaar K.U.T.

Verwijderd

Topicstarter
Overclocking the K7T266 Pro passed 137FSB has been known to cause USB to intermittently drop or fail completely. Until recently this issue has been blamed on MSI putting out a faulty board and the K7T266 community has been hoping and waiting for a BIOS update to fix it.

As of recently, other boards based on the VIA KT266 Chipset have emerged, like the Epox 8KHA and Shuttle AK31, and we are now hearing that these boards as well have issues with USB passed 137FSB!

lees ik dit en verdomt ! het is nog waar ook 137FSB
daar is de mijn boven =[
dit is echt nep !!! zie je wel MSI moet zijn MB BETER TESTEN @@@@@!!!!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
nou ook raar die van mij gaat pas flippen boven de 155fsb (ik haal de 164 :9 )

Verwijderd

ik heb ook een k7t266 pro en mijn usb werkt prima hoor

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 23:56

Defspace

Administrator

Die van mij doet het dus ook niet boven de 137 Mhz FSB.

Onder Windows ME had ik nog baat bij de USB Filter patch.
Maar onder Windows XP falt mijn USB iedere keer uit, om daarna meteen weer aan te gaan. Zelfs op 133 Mhz FSB.
Ik draai dus nu al een tijdje op 133 Mhz i.p.v 137, maar dat maakt niks uit.

Hij blijft uitvallen en dat zuigt zwaar onder games.

Iemand een betere Filter Patch voor XP ?

Er zijn er op internet namelijk zoveel USBfilterpatches te vinden dat ik niet meer weet welke het beste voor XP is ?

[edit]
oops, beetje oud topic gepost... excuses daarvoor

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Weten jullie of MSI nog met een bios uit gaat komen dat het geheugen ook kwa geheugen kan worden overgeklokt, want altijd 266 is niet leuk :(
Pagina: 1