Beste Medetweakers,
Bij deze even een vraagje van iemand die deze units kent danwel thuis heeft hangen:
Tijdens een schoonmaak actie bij een vriend thuis (na een flink laag stof van het stofrooster van de binnenunit af te halen) heb ik deze stofkap er even afgehaald om deze goed af te spoelen en schoon te maken en ook gelijk even te kijken naar de binnenkant (en allergie filter te reinigen).
Hier kwam ik de volgende plak strip tegen welke ik hier niet goed kan plaatsen, het lijkt een bescherm strip te zijn als ik dit zo zie?
Is iemand bekend met deze units en is dit zo? of hoort deze hier wel te zitten?
Dank vast!
:strip_exif()/f/image/2cLSKUpPD135GgnOl2okCZrY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0f0meqdvnvQf61tO8QfcfX1T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FR9YVsaM2veq4HrhYX32iQ3c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tESGjDJJ8LSVXos51frhqZzA.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij deze even een vraagje van iemand die deze units kent danwel thuis heeft hangen:
Tijdens een schoonmaak actie bij een vriend thuis (na een flink laag stof van het stofrooster van de binnenunit af te halen) heb ik deze stofkap er even afgehaald om deze goed af te spoelen en schoon te maken en ook gelijk even te kijken naar de binnenkant (en allergie filter te reinigen).
Hier kwam ik de volgende plak strip tegen welke ik hier niet goed kan plaatsen, het lijkt een bescherm strip te zijn als ik dit zo zie?
Is iemand bekend met deze units en is dit zo? of hoort deze hier wel te zitten?
Dank vast!
:strip_exif()/f/image/2cLSKUpPD135GgnOl2okCZrY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0f0meqdvnvQf61tO8QfcfX1T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FR9YVsaM2veq4HrhYX32iQ3c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tESGjDJJ8LSVXos51frhqZzA.jpg?f=fotoalbum_large)