Outlook XP berichtregels

Pagina: 1
Acties:

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 17:33
Ik heb een aantal pop3 e-mailadressen.
blabla@vizzavi.nl
blabla@hi.nl
Bla@bla.tmfweb.nl
blabla@dds.nl
Nou heb ik in mijn postvak In voor elke mailadres een subfolder

[Postvak in]
|
+- [postvak In Vizzavi]
|
+- [postvak In TMFweb]
|
+- [postvak In Hi]

Ik heb regels proberen aan te maken dat wanneer er mail binnenkomt op account blabla@hi.nl dat het verplaatst wordt naar [postvak In HI], voor de rest natuurlijk ook naar zijn eigen postvak. Nu verplaats outlook ALLE inkomende mail naar ELKE folder. krijg dus in elke subfolder een kopietje. |:(

Hoe moet ik de regels aanmaken dat het wel werkt ?

Voorheen in outlook exress werkte het met precies dezelfde regels wel goed :(

Verwijderd

Was het niet praktisch hetzelfde als bij outlook express :?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 17:33
Ik heb het practisch hetzelfde als Expres, :'(
hij filtert gewoon niet goed PER e-mail adres. hij pakt gewoon alle nieuwe e-mail voor elke regel die ik ingevoerd heb, i.p.v. het aangegeven account.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik kick dit topic even omdat ik met hetzelfde probleem zit. Ik heb 5 verschillende email accounts en deze wil ik bijna allemaal in een andere map aan laten komen. In Outlook Express is dit zeer simpel mogelijk. In Outlook echter zie ik die optie niet. Heeft iemand suggesties?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Ik gebruik een engelse outlook dus hierbij de regel even in het engel:

Apply this rule after the message arrives
through the <mail-account> account
move it to the <foldernaam> folder

Hierbij is uiteraard voor ieder email adres een apart account ingesteld.

Als outlook de regels uitvoerd werkt het goed...helaas lijkt hij nogal eens een regel te vergeten, maar dit kan weer aan de volgorde van mijn regels liggen. De volgorde lijkt weer van invloed te zijn op het resultaat.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

omdat ik met hetzelfde probleem zit
De TS wist wel hoe het in aparte mappen te zetten (zie MikeE voor het hoe), maar zijn probleem was dat elk bericht niet ALLEEN in de juiste map kwam ;)

Als je datzelfde probleem krijgt: vink ook aan dat het verwerken van regels moet worden gestopt na het verplaatsen naar de juiste map.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Blijkbaar was het dus niet helemaal hetzelde probleem. Bij mij gaan de verschillende accounts niet onder verschillende mappen. Zoals MikeE het aangeeft werkt het dus in Outlook Express. In Outlook bestaat dat <mail account> dus niet.

Samenvattend: in Outlook lukt het me niet om de accounts in verschillende mappen te plaatsen. Weet iemand hier een oplossing voor?

Edit: oops, het is wel mogelijk: ik moest alleen "beginnen met een lege regel" aanzetten voordat ik de berichtregel ging maken. Nog bedankt voor de reply's!!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Pagina: 1