iOS app bouw PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbtjee
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-08 16:04
Mijn vraag:
Een jaartje geleden heeft een externe programmeur een iOS app voor ons gemaakt, middels Cordova.
Het is tijd om deze te updaten, echter willen we het nu intern aanpakken. Destijds heb ik wel meegekeken en ervaren hoeveel ellende Apple kan geven als je e.g. de verkeerde hardware/software hebt.
Daarnaast hebben we de PC nodig om de huidige website te testen met Safari.

Er zal niet op de PC zelf geprogrammeerd worden, slechts het bouwen en testen (op aangesloten iPhone).

De app zelf is simpel, login, dashboard met wat informatie, gegevens wijzigen pagina en mogelijkheid om een vragenlijst in te vullen. Het is dus niet bepaald een zware app.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
- xCode
- Safari

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Mijn vermoeden is dat de goedkoopste Mac Mini M2 perfect in staat is om een app te bouwen, maar... ik heb hier geen ervaring mee. Dus waar moet ik op letten?
Mogelijk is een refurbished pc of een oudere versie met meer ..iets.. beter voor ons doel?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via jbtjee op 04-04-2023 12:19)

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09:44
Goedemorgen! Doe jezelf een plezier en schaf Apple hardware aan om de app verder te ontwikkelen en testen. Er zijn wel diensten waar je in de cloud aan de slag kunt met XCode. Maar mag wat kosten en is wellicht niet handig in gebruik.

Praktisch iedere MacBook/Mac Mini zal voldoen voor de werkzaamheden die je net beschrijft. Maak het dus niet te duur en pak de goedkoopste Mac Mini die je kan vinden. ;-)

Have you tried turning it off and on again?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09:44
Goedemorgen! Doe jezelf een plezier en schaf Apple hardware aan om de app verder te ontwikkelen en testen. Er zijn wel diensten waar je in de cloud aan de slag kunt met XCode. Maar mag wat kosten en is wellicht niet handig in gebruik.

Praktisch iedere MacBook/Mac Mini zal voldoen voor de werkzaamheden die je net beschrijft. Maak het dus niet te duur en pak de goedkoopste Mac Mini die je kan vinden. ;-)

Have you tried turning it off and on again?