Toon posts:

Problem!! DirectDraw

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg steeds de melding dat beta DirectDraw verlopen is... Waar kan ik een andere downloaden???

GRoeten Michiel :7

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

Opa

Nu Multifocaal!

Is onderdeel van DirectX.

Microsoft, Tucows, etc.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Welke versie dan?

• Opa
  • Laatst online: 09:44

Opa

Nu Multifocaal!

Welke windows versie heb je?
Gewoon ff naar download.microsoft.com en de laatste nietbeta downen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Jag
  • Laatst online: 14:17

Jag

Verkeerde forum, gemoved vanuit AV.

Verwijderd

He, ik heb precies het zelfde probleem, vandaag voor het eerst dat "klere"berichtje in beeld en hij blijft in beeld komen. Heb al van alles geprobeerd, nieuwe drivers, directx 8.0 van microsoft.com gedowned. Maar hij wil er maar niet uit.

Ik ga nu proberen om een uninstall voor DX8 te vinden en die eerst gebruiken en dan weer opnieuw DX8 instaleren.

Ik laat de resultaten wel weten.

Verwijderd

Nu het resultaat:

Heb DX8 ge-uninstalled met DirectX uninstaller v.13 (op min winME wat eigenlijk niet mag) daarna DX8 ge-installeerd en het werkt !!

Geen berichtje meer... :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

vreemd, hoe kan DirectDraw nu verlopen zijn? Ik kan me voorstellen dat een programma zeurt dat je een oude versie hebt terwijl een nieuwere vereist is, maar ik heb hier nog systemen draaien met Win98 + DirectX5 en 6 en die zeuren nooit niet ergens over... waar krijg je die melding? (boot, spel starten ... ?)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zaterdag 01 september 2001 18:24 schreef limoentje het volgende:
vreemd, hoe kan DirectDraw nu verlopen zijn? Ik kan me voorstellen dat een programma zeurt dat je een oude versie hebt terwijl een nieuwere vereist is, maar ik heb hier nog systemen draaien met Win98 + DirectX5 en 6 en die zeuren nooit niet ergens over... waar krijg je die melding? (boot, spel starten ... ?)
Omdat het beta's zijn.

Verwijderd

Nou ik kom op mijn woorden terug, als hij in windows bv. met IE. directdraw aanspreekt zegt hij niets en als ik een spel wil starten begint hij weer. :(
Ik heb nu de Nederlandse versie over heen gezet maar nog steeds :( Ik heb nu mijn systeem tijd een jaar terug gezet en geen last meer :) alleen is dit niet de goede oplossing..

Het rare is dat ik nooit wist dat ik een beta versie had, deze had ik gewoon van www.windows.com/directx gedownload.

Wie oh Wie kan ons helpen.

Verwijderd

echt raar! bij mij is ie dat vandaag ook gaan zeggen, zwaar irritant... :( :( :( ('k heb win98se en directx 8)

Verwijderd

bij mij is 't nu opgelost :)

'k heb 't volgende gedaan:

eerst dx8 geuninstalled met die dx8unistaller (wel in veilige modus, want anders verwijdert ie ddraw.dll niet!)

daarna nieuwste dutch dx8 drivers gedownload van microsoft en geinstalled...

en nu werkt alles weer zoals 't hoort :)

Verwijderd

hoe kan ik directX uninstalllen dan?
waar vind ik een progje daarvoor?

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 02:44 schreef APPz het volgende:
hoe kan ik directX uninstalllen dan?
waar vind ik een progje daarvoor?
hier kun je de uninstaller downloaden en ook nog een helpfile....

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op zaterdag 01 september 2001 23:20 schreef GbM het volgende:
bij mij is 't nu opgelost :)

'k heb 't volgende gedaan:

eerst dx8 geuninstalled met die dx8unistaller (wel in veilige modus, want anders verwijdert ie ddraw.dll niet!)

daarna nieuwste dutch dx8 drivers gedownload van microsoft en geinstalled...

en nu werkt alles weer zoals 't hoort :)
Bedankt voor de tip, want ik werd doodziek van de melding. Ik had daarna echter nog wel 1 probleempje, namelijk dat volgens DxDiag het bestand ddrawex.dll miste. Deze heb ik handmatig uit het CAB-bestand gevist en handmatig toegevoegd. Had jij dit probleem niet?

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 02:56 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, want ik werd doodziek van de melding. Ik had daarna echter nog wel 1 probleempje, namelijk dat volgens DxDiag het bestand ddrawex.dll miste. Deze heb ik handmatig uit het CAB-bestand gevist en handmatig toegevoegd. Had jij dit probleem niet?
nee.... bij mij werkte alles meteen in 1 keer :) (gelukkig maar)

Verwijderd

Volgens mij hebben we allemaal directx8.1 tegelijk geinstalld, want ik heb sinds vandaag ook die meldingen, crashes etc etc.

Ik dacht dat ik hier gefopt werd, maar het valt mee.. :)

Verwijderd

Die download werkt niet bij me, zal wel te druk zijn, ik heb nu na een half uur 3kb :P

Daarom voor de mensen die de uninstaller nog zoeken, hier alvast een mirror:

Daarom hier een mirror:
ftp://ftp.zdnet.com/threedee/tweakfiles/misc/dxun13.exe

Niet echt snel, maar ook daar zal het druk zijn en beter langzaam dan niet toch :)

Verwijderd

Het wordt tijd voor WinXP!!!
het is een boodschap van M$
Pagina: 1