Ik krijg steeds de melding dat beta DirectDraw verlopen is... Waar kan ik een andere downloaden???
GRoeten Michiel
GRoeten Michiel
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Omdat het beta's zijn.Op zaterdag 01 september 2001 18:24 schreef limoentje het volgende:
vreemd, hoe kan DirectDraw nu verlopen zijn? Ik kan me voorstellen dat een programma zeurt dat je een oude versie hebt terwijl een nieuwere vereist is, maar ik heb hier nog systemen draaien met Win98 + DirectX5 en 6 en die zeuren nooit niet ergens over... waar krijg je die melding? (boot, spel starten ... ?)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hier kun je de uninstaller downloaden en ook nog een helpfile....Op zondag 02 september 2001 02:44 schreef APPz het volgende:
hoe kan ik directX uninstalllen dan?
waar vind ik een progje daarvoor?
Bedankt voor de tip, want ik werd doodziek van de melding. Ik had daarna echter nog wel 1 probleempje, namelijk dat volgens DxDiag het bestand ddrawex.dll miste. Deze heb ik handmatig uit het CAB-bestand gevist en handmatig toegevoegd. Had jij dit probleem niet?Op zaterdag 01 september 2001 23:20 schreef GbM het volgende:
bij mij is 't nu opgelost
'k heb 't volgende gedaan:
eerst dx8 geuninstalled met die dx8unistaller (wel in veilige modus, want anders verwijdert ie ddraw.dll niet!)
daarna nieuwste dutch dx8 drivers gedownload van microsoft en geinstalled...
en nu werkt alles weer zoals 't hoort
Verwijderd
nee.... bij mij werkte alles meteen in 1 keerOp zondag 02 september 2001 02:56 schreef Jake Blues het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, want ik werd doodziek van de melding. Ik had daarna echter nog wel 1 probleempje, namelijk dat volgens DxDiag het bestand ddrawex.dll miste. Deze heb ik handmatig uit het CAB-bestand gevist en handmatig toegevoegd. Had jij dit probleem niet?
Verwijderd
Verwijderd