Vraag

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-11 15:34
Beste Tweakers,

Ik heb laatst de VPN op m'n Synology NAS uitgeprobeerd icm m'n Android telefoon, een Poco X3 nfc. Ik kreeg dat op dat moment niet werkende.

Het is nu met m'n router wel gelukt dus ik wil het VPN profiel op m'n telefoon verwijderen. En daar loopt het vast.

Voor het profiel staat een vinkje, ik kan er geen verbinding mee maken, ik kan het niet aanpassen of verwijderen.

Ik weet niet of dat vinkje alleen zegt dat de instellingen goed zijn, of dat dit het standaard profiel is, maar ook al zet ik de VPN, via OpenVPN naar m'n router aan dan staat het profiel wat ik wil verwijderen op de tweede plaats, onder OpenVPN maar nog steeds met een vinkje en nog steeds niet aan te passen of te verwijderen. Zie afbeeldingen.
Zoals je zit staat er een vinkje voor en bij de tweede afbeelding heb ik wat gewijzigd maar het vinkje rechtsbovenin blijft grijs, dus wijzigingen kan ik niet opslaan. En dus ook niet verwijderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E754kcLw9qjlV2rEd2BaDeJDWZ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m07L3yv3IKfT4M0H7rpZQtcc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpAveXCazz5hYhEnEG_VdQ4LpGA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5uQZlpnXmBlbK4yny54hSjqV.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Ik hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Nossie

[ Voor 65% gewijzigd door nossie63 op 03-04-2023 19:26 ]

Alle reacties

• nossie63
Afbeeldingen geplaatst

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11 20:24
Heb je al eens een reboot gedaan en vervolgens op de profiel verwijderen knop gedrukt?
Heb het geprobeerd te reproduceren op mijn x3 maar daar werkt de "profiel verwijderen" wel gewoon.

Wat je anders nog zou kunnen proberen is misschien "Reset WiFi, mobiel netwerk & bluetooth"

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• nossie63
Ik heb heb hem al een paar keer opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Als ik op profiel verwijderen klik krijg ik een pop-up met 'Annuleren Verwijderen'. Als ik dan kies voor verwijderen gaat ie terug naar het algemene VPN scherm en dan staat het profiel er nog.

Hoe reset ik alles dan?

[ Voor 4% gewijzigd door nossie63 op 03-04-2023 19:42 ]