Vraag

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35
Als disclaimer: Ik ben een ontzettende n00b in alles wat met HTML te maken heeft en door de generieke termen zoals "webpagina downloaden", loop ik vast in de SEO-algoritmes.

Ik ben vorige week naar een conferentie geweest waar ze met het meesterwerk Conneqt werken, een systeem waar je een QR-code kan scannen die de informatie van de bezochte stands naar jouw account stuur. Helaas is deze data op een of andere manier alleen lokaal beschikbaar op het mobiele device (Samsung Galaxy S22) en niet in mijn Conneqt online account. Nu wou ik een slimme jongen zijn en de webpagina downloaden op mijn android-telefoon via Chrome en dan doorsturen naar mijn PC, maar dan krijg ik alleen maar code en geen webpage te zien.

Een half uur Googlen geeft me alleen de optie om lokaal een pagina op te slaan die dus niet exporteerbaar is naar de PC, of als PDF te downloaden waardoor ik steeds slechts 4 van de 170 bedrijfjes kan PDF'en omdat hij gebruik maakt van Lazy loading.

Iemand een idee?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:58
Schermafdruk maken overwogen? Volume naar beneden en uit knop gelijk indrukken.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35
swhnld schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:29:
Schermafdruk maken overwogen? Volume naar beneden en uit knop gelijk indrukken.
Was een belangrijk detail vergeten: Het is een lijst van hyperlinks.

Maar ik heb het uiteindelijk gebruteforcet door ze allemaal te downloaden als PDF.