Hoii, mijn vrienden hebben mij deze website aangeraden na ik ze bombardeerde met vragen over een eigen pc in elkaar te zetten. Ze zijn bereid om mij te helpen met het daadwerkelijk in elkaar zetten, maar vonden het een goed idee om eerst wat feedback te krijgen over de onderdelen die ik in een lijst heb gezet. (Gebaseerd op de onderdelen die hun hadden gekocht een paar jaar geleden)
Ik heb geen verstand van wat wel of niet bij elkaar kan, en of de onderdelen die ik heb gekocht goed, slecht of overkill zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag online games spelen zoals League of Legends, Elder Scrolls online, en FF14. Ook wil ik gebruik maken van Adobe programma's zoals InDesign, Illustrator en Photoshop. Geen video editing, wel photo editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kom momenteel zelf op 2.255,00 uit, 255 euro meer dan het budget wat ik voor ogen had (dit is dan inclusief 2 monitors van ieder 230 euro) het liefst zit ik onder de 2.000 euro totaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik beschik alleen over een laptop en die wil ik niet uit elkaar halen hiervoor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Opslag en snelheid is voor mij het belangrijkste, ik heb persoonlijk geen idee wat ik hier voor nodig heb. Ik heb 2 Kingston NV2 SSD kaarten van 1TB in mijn lijst staan, maar weet niet of dit dan genoeg zou zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bekende merken die kwaliteit leveren voor een redelijke prijs hebben mijn voorkeur. Ik hoef niet het beste van het beste, maar MSI, Asus of Philips zijn merken die in mijn hoofd naar voren springen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Doelend op zo min mogelijk energieverbruik, mij maakt het persoonlijk niet erg uit als er wat geluid af komt, dat staat voor mij als laatste in de rij van prioriteiten.
Ga je overklokken?
Voor games zou ik wel de maximum prestaties willen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag feedback of de onderdelen in mijn lijst bij elkaar passen, of dat ik beter iets kan vervangen, of dat het misschien teveel van het goede is, of dat ik het eventueel kan vervangen voor iets goedkopers. Tips of dat ik misschien iets ben vergeten zou fijn zijn.
Ik heb geen verstand van wat wel of niet bij elkaar kan, en of de onderdelen die ik heb gekocht goed, slecht of overkill zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag online games spelen zoals League of Legends, Elder Scrolls online, en FF14. Ook wil ik gebruik maken van Adobe programma's zoals InDesign, Illustrator en Photoshop. Geen video editing, wel photo editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kom momenteel zelf op 2.255,00 uit, 255 euro meer dan het budget wat ik voor ogen had (dit is dan inclusief 2 monitors van ieder 230 euro) het liefst zit ik onder de 2.000 euro totaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik beschik alleen over een laptop en die wil ik niet uit elkaar halen hiervoor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Opslag en snelheid is voor mij het belangrijkste, ik heb persoonlijk geen idee wat ik hier voor nodig heb. Ik heb 2 Kingston NV2 SSD kaarten van 1TB in mijn lijst staan, maar weet niet of dit dan genoeg zou zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bekende merken die kwaliteit leveren voor een redelijke prijs hebben mijn voorkeur. Ik hoef niet het beste van het beste, maar MSI, Asus of Philips zijn merken die in mijn hoofd naar voren springen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Doelend op zo min mogelijk energieverbruik, mij maakt het persoonlijk niet erg uit als er wat geluid af komt, dat staat voor mij als laatste in de rij van prioriteiten.
Ga je overklokken?
Voor games zou ik wel de maximum prestaties willen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag feedback of de onderdelen in mijn lijst bij elkaar passen, of dat ik beter iets kan vervangen, of dat het misschien teveel van het goede is, of dat ik het eventueel kan vervangen voor iets goedkopers. Tips of dat ik misschien iets ben vergeten zou fijn zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6700 XT 12GB | € 429,90 | € 429,90 |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Wit | € 102,90 | € 102,90 |
2 | Monitors | MSI Optix G24C4 Zwart | € 179,- | € 358,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z63 RGB - White Edition | € 279,- | € 279,- |
1 | Ventilators | DeepCool FC120 3 IN 1 Wit, 120mm | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 107,23 | € 107,23 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 104,90 | € 104,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.997,78 |
[ Voor 58% gewijzigd door Vahen op 03-04-2023 16:18 . Reden: Per ongeluk opgeslagen voor ik klaar was met schrijven ]