Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwedouwe
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 02-06 12:49
Hoi allemaal,

Ik heb vanmiddag een systeem in elkaar geschroefd. Eigenlijk alles prima, alleen ik liep vast bij het aansluiten van de ventilatoren die in de Be Quiet Silant Base 601 zitten.

Er zitten 2 Pure Wings2 Ventilatoren in. Deze zitten middels een Y-kabel aan elkaar gekoppeld. Er blijft dus 1 aansluiting over, maar ik heb geen idee waar deze aan te sluiten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Hh0KnGs76afhT1Qt-CC5iu-ATI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aZWfthuJT2GFqnNveNHhlk9p.jpg?f=fotoalbum_large

Wie-o-wie kan me helpen?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:52
Zit er niet nog een andere connector aan? Dit lijkt juist meer op de aansluiting waar je fans kunt koppelen aan elkaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boris1986
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 12:57
Is dit niet gewoon je 3e aansluiting van de fan controller die in de 601 is ingebouwd? Deze kun je gebruiken voor een 3e fan en is dus niet bedoeld om in je moederbord te pluggen.

[ Voor 35% gewijzigd door Boris1986 op 03-04-2023 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwedouwe
Zou heel goed kunnen, maar hoe laat ik de 2 ingebouwde fans dan draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:01
Door de andere aansluiting te gebruiken, en die op je moederbord aan te sluiten. Dit is geen "ingang", dit is een uitgang. Er moet nog een stekker zijn. (of een paar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douwedouwe
Dankzij jullie antwoorden ben ik opweg geholpen.

Er was nog een S-ATA aansluiting welke de de fan-controller (en dus de 2 bestaande fans) kon laten draaien. Zoals @WEBGAMING aangaf, de aansluiting op de foto is om extra fans aan te sluiten.

Dank allen!
Pagina: 1