Dit klopt niet (MS)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:46
http://www.tweakers.net/nieuws/18215

In dat draadje wordt bijna iedere reactie wel verkeerd gemod. Iemand die zegt dat MS zo perfect is en dat het Hem niets uitmaakt en dat je dus in de MS auto (met radio van MS) altijd nog wel een nieuwe kan zetten. Maar probleem zoals ik ook al getikt heb is dat niet de radio het probleem is maar de auto die geen nieuwe radio accepteerd en de ouden niet kan verweideren :)

Wie o wie helpt mij :)

PS
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=354873 Ik ben hier IMO volledig ondergewaardeerd.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens :)

modderen bevalt mij steeds beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeeh wauskes,

met alle respect, maar ik vind het nogal een trollerige reactie van je, net of als je iets uit windows haalt het allemaal niet meer werkt. Bij de laatste windowsversies is MS er juist, met dwang van de amerikaanse overheid, toe gezet dat er onderdelen verwijderd kunnen worden, zoals internet explorer en mediaplayer. Datie er nu eenmaal inzit, tsja, daar doe je weinig aan. Hij staat nu op +2, maar ik vind hem meer op +1 horen, heb hem dan ook 1 omlaag gezet, sorry ;)

/edit
ik had de draad gemod en nu zelf gereageerd erin, maar de draad kan wel wat aandacht gebruiken, staan een hoop reacties onterecht op +4 en op 0 of -1.
/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Prima jij vind het een troll...

Ik ben het daar niet mee eens. Ik heb het daar gezegt en ik zeg het hier nogmaals. Als je mediaplayer dus deïnstalleerd dan haalt hij de api's weg waarmee je andere programma's dus ook bestanden kan laten afspelen. Wat je dan moet doen is een volledige stand-alone player zien te vinden wat dus NIET makkelijk is. Tuurlijk kan je gewoon de folder van MP7/8 weg mikken en hou je de api's maar niet als je hem daadwerkelijk deïnstalleerd.

Wat ik wil zeggen is dat MS het gewoon zo doet dat je M-player moet laten staan om nog andere programma's te gebruiken die afhankelijk zijn van een MS os.

(niet persoonlijk bedoeld iedereen mod naar eigen inzicht en dat van jou is goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Als de onderbouwing van een stelling die an sich een troll zou zijn geen hiaten, aannames of nieuwe trollen bevat dan is de stelling zeker geen troll :Y)

* mr_a vindt dat wauskes onderbouwing hier op TMF beter is dan in zijn Tnet post ;)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
* Felicia vind dat MR_a gelijk heeft.

Ik kan op t.net ook zo een uitleg geven maar daar dacht ik toen ff niet aan. Ga ik mijn post nu aanpassen dan is het gegarandeerd een troll als ie klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Het leuke is dat het topic over EU en rechtzaak een komplete ramp is kwa moderatie terwijl het topic van vandaag over de voortgang van rechtzaak in de VS eigenlijk redelijk goed gemod is!

* mr_a is bang dat de ellende nog wel gaat komen voor het nieuwe artikel....

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Zie deze. Ik vind dat er een aantal mods te hoog zijn uitgekomen en kijk maar wat je er van vind zeg ik altijd maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op maandag 03 september 2001 11:44 schreef wauskes het volgende:
Ga ik mijn post nu aanpassen dan is het gegarandeerd een troll als ie klaar is :)
Je kan ook proberen in een heleboel herhalingen van je standpunt toch je gelijk te halen... schijnt af en toe te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op maandag 03 september 2001 12:01 schreef mr_a het volgende:

[..]

Je kan ook proberen in een heleboel herhalingen van je standpunt toch je gelijk te halen... schijnt af en toe te werken :P
Wordt ik daar beter van >:)

Ik laat em voor wat ie is. Wordt toch niet meer gemod denk ik :)

Pagina: 1