Verwijderd
Heb je die link aangeklikt en die FAQ gelezen?
Je kunt best een Hardware vraag stellen, maar specificeer je vraag alsjeblieft. FAQ is the magic word
Je kunt best een Hardware vraag stellen, maar specificeer je vraag alsjeblieft. FAQ is the magic word
[topic=154891/1/100]
Anders neem je de moeite om de link te lezen?
Anders neem je de moeite om de link te lezen?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hoe specifiek wil je het hebben? 
Ik ben van plan een systeem te kopen en vraag advies omdat ik er zelf weinig verstand van heb. Als ik wist wat de nadelen van dit systeem zijn, zou ik niet posten.
Ik ben van plan een systeem te kopen en vraag advies omdat ik er zelf weinig verstand van heb. Als ik wist wat de nadelen van dit systeem zijn, zou ik niet posten.
Doe dan gewoon een beetje research naar de componenten. En, norgmaals, klik eens op die link. Daar staat het echt allemaal in!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit is toch geen vraag die over één stuk hardware gaat. Als je het niet eens bent met het beleid, dan moet je dat zeggen. Maar het is natuurlijk duidelijk dat ik je topic heb gesloten volgens het beleid.Op zaterdag 01 september 2001 15:45 schreef Sneeuwpop het volgende:
Hoe specifiek wil je het hebben?
JvS is Eeuwig Vakantiemod
(nee, ff serieus; kees kan het nu nog niet aanpassen, dat komt van de week wel in orde)
Sneeuwpop-> Door hier en daar wat reseach te doen (kijken bij de fabrinkant van het gekozen moederbord en ff wat FAQ-lists doorlezen) kom je al een eind.
Zo weet ik aan de hand van FAQ-lists precies wat de limits van mijn moederbord zijn, en weet ik wat er fout kan gaan.
Verder lopen dergelijke topics (bijna) altijd uit op vs-wars, omdat de een merk zus fantastisch vindt, terwijl de ander zweert bij merk zo.
Daarom hebben we gezegd: niet meer.
Sneeuwpop-> Door hier en daar wat reseach te doen (kijken bij de fabrinkant van het gekozen moederbord en ff wat FAQ-lists doorlezen) kom je al een eind.
Zo weet ik aan de hand van FAQ-lists precies wat de limits van mijn moederbord zijn, en weet ik wat er fout kan gaan.
Verder lopen dergelijke topics (bijna) altijd uit op vs-wars, omdat de een merk zus fantastisch vindt, terwijl de ander zweert bij merk zo.
Daarom hebben we gezegd: niet meer.
Pagina: 1