Hoe kan ik vanuit iCloud foto's uploaden naar Albelli album

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejongemi
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-12-2024
Mijn vraag Hoe kan ik vanuit Icloud foto's uploaden naar Albelli album. Ik heb op iphone 13 3500 foto's staan, die wil ik niet allemaal gebruiken. Maar wel een aantal. Heb het album gedownload en ipv 3500 foto's staan er nu 7736 foto's in de map en als een zooitje en niet geheel 2022. Kortom chaos. Maar mijn albelli bon verloopt en wil ik aan de slag. vanuit Icloud likt het alsof elke foto afzonderlijk geupload moet worden naar de harde schijf van mij pc. Dat is niet te doen, Er gaan wel 500 fitis in het dikke album. Wie weet raad?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik Windows 11 de laatste
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb, via photo organizer maar die vindt slechts 23 foto's
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:01
Wat denk je van de Albelli app? Gewoon op je iPhone zetten en rechtstreeks daarvandaan je album maken. https://www.albelli.nl/apps

Voor de rest verwijs ik je graag naar Google, er zijn een hoop pagina's en topics die dit behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejongemi
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-12-2024
Beste Archer dat ervaar ik niet als prettig alhoewel de app van Albelli het perfect doet. Ik heb liever een groot beeld om mee te werken en een Ipad is ook een optie. Heb uiteindelijk met een iphone kabel mijn iphone aangesloten op de pc en toen de fotos er vanaf gehaald, beetje veel werk maar het is me gelukt na anderhalf uur zoeken op Google. U ook bedankt hoor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 23:14
Ik zou de icloud fotobieb syncen met de computer (ik doe de aanname dat het een Windows PC is), dan hoef je ze niet handmatig te uploaden.

https://support.apple.com/nl-nl/HT205323

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno