Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventasus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 08:25
Beste, heb een tijdje terug de Ender 3 Pro gekocht, heb er ook wel wat uit weten te halen, Alleen als ik merk vergelijk met wat ik op het internet zie lijkt er iets niet lekker te gaan.

Is er iemand die mij daar bij kan helpen? woon in de Regio Apeldoorn

Heb al het bed afgesteld zoals in deze tuturial: YouTube: Creality Ender 3- Easy Way To Level Your Bed

Ben dus opzoek naar iemand die wat meer verstand van heeft dan alleen aan die onderste knopen draaien :)

Natuurlijk kunnen we het hebben over een vergoeding!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:21
Ik zou me als ik jou was even in het Ender topic melden. Als iemand het voor je doet, leer je weinig. Als je begrijpt wat je met je printer doet en hoe dat je resultaat beïnvloed kun je er best veel uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Voor diensten en betaalde opdrachten hebben we vraag en aanbod. Het is niet de bedoeling om dat soort verzoekjes op het forum te plaatsen.
Desalniettemin kan het Ender topic uitkomst bieden. Ik zou daar eens een kijkje nemen en bijvoorbeeld een foto+beschrijving plaatsen van hetgeen mis gaat tijdens het printen. Daar zitten een hoop mensen die waarschijnlijk ook zonder vergoeding met je mee willen denken over een oplossing :)
Op dit topic doe ik dan een slotje.

Dit topic is gesloten.