Hallo
Onze Facebookpagina heeft geen beheerder meer (met volledige controle). Ik heb volledige controle over mijn bedrijfsaccount, maar kan mezelf of iemand anders niet als beheerder toevoegen voor mijn pagina (of zoals Facebook het noemt: bedrijfsmiddel). Ik ben de enige met gedeeltelijke toegang. Ik kan dus wel dingen posten, maar aangezien we deze opdracht aan iemand anders willen geven is dit vervelend. Want we kunnen niemand op de pagina toevoegen omdat ik geen beheerder ben. Op dit moment moet iemand anders zich inloggen via mijn facebookaccount om dingen te kunnen posten op de pagina.
Wat heb ik al geprobeerd?/f/image/VEC1zAnlAvMYsB8pxrVRenSA.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/D3y6zeeaNL3CAOX6oucIXhnD.png?f=user_large)
Het is duidelijk dat ik niemand, waaronder mezelf, kan toevoegen. Er is geen beheerder, onze beheerder was gehackt en heeft ook het team verlaten waardoor momenteel niemand geen beheerder meer is, met alle gevolgen van dien.
Facebook verwijst ook constant naar het contact opnemen met het ondersteuningsteam, maar dit is op geen enkele vorm of manier mogelijk. Via de feedback knop is al het bovenstaande al ingediend, maar na enkele weken nog steeds geen reactie. Vrees ook dat we nooit geen reactie gaan krijgen...
Dingen die we eventueel nog gaan proberen, maar ook niet veel van verwachten:
Alvast bedankt!
Onze Facebookpagina heeft geen beheerder meer (met volledige controle). Ik heb volledige controle over mijn bedrijfsaccount, maar kan mezelf of iemand anders niet als beheerder toevoegen voor mijn pagina (of zoals Facebook het noemt: bedrijfsmiddel). Ik ben de enige met gedeeltelijke toegang. Ik kan dus wel dingen posten, maar aangezien we deze opdracht aan iemand anders willen geven is dit vervelend. Want we kunnen niemand op de pagina toevoegen omdat ik geen beheerder ben. Op dit moment moet iemand anders zich inloggen via mijn facebookaccount om dingen te kunnen posten op de pagina.
Wat heb ik al geprobeerd?
- (op Meta business suite) Via instellingen > mensen > hier selecteer ik mezelf of iemand anders > onder Facebook pagina staat mijn pagina met de vermelding 'gedeeltelijke toegang' > beheren > De optie 'volledige controle' aanvinken > Opslaan > Hier krijg ik de foutmelding 'Er is een probleem opgetreden bij het opslaan van je wijzigingen. Probeer het later opnieuw.'
/f/image/VEC1zAnlAvMYsB8pxrVRenSA.png?f=fotoalbum_large)
- (op Meta business suite) Via instellingen > bedrijfsonderdelen > Hier selecteer ik mijn pagina > ik klik op 'toegang tot pagina' (hier staat dat er 0 mensen zijn toegewezen aan deze Facebook pagina) > ik klik op 'mensen toevoegen' > hier selecteer ik mezelf of iemand anders > De optie 'volledige controle' aanvinken > toewijzen > Hier krijg ik de foutmelding 'Mensen niet toegevoegd. Toevoeging van 1 persoon is mislukt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met het ondersteuningsteam van Facebook.'
- (op Meta business suite) Via instellingen > bedrijfsinstellingen > onder gebruikers > mensen, selecteer ik mezelf > ik vink de optie 'volledige controle' aan > er gebeurt totaal niks, de wijzigingen slaan niet op en krijg ook geen enkele melding (Wanneer ik iemand anders wil toevoegen voor volledige controle krijg ik weer de melding 'Mensen niet toegevoegd. Toevoeging van 1 persoon is mislukt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met het ondersteuningsteam van Facebook.')
- (op Meta business suite) Via instellingen > bedrijfsinstellingen > onder accounts > pagina's, selecteer ik mijn pagina (hier staat dat niemand verbonden is/ toegang heeft) > ik klik op 'mensen toevoegen' > ik selecteer mezelf of iemand anders > ik vink de optie 'volledige controle' aan > Ik krijg weer de melding 'Mensen niet toegevoegd. Toevoeging van 1 persoon is mislukt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met het ondersteuningsteam van Facebook.'
:fill(white):strip_exif()/f/image/D3y6zeeaNL3CAOX6oucIXhnD.png?f=user_large)
Het is duidelijk dat ik niemand, waaronder mezelf, kan toevoegen. Er is geen beheerder, onze beheerder was gehackt en heeft ook het team verlaten waardoor momenteel niemand geen beheerder meer is, met alle gevolgen van dien.
Facebook verwijst ook constant naar het contact opnemen met het ondersteuningsteam, maar dit is op geen enkele vorm of manier mogelijk. Via de feedback knop is al het bovenstaande al ingediend, maar na enkele weken nog steeds geen reactie. Vrees ook dat we nooit geen reactie gaan krijgen...
Dingen die we eventueel nog gaan proberen, maar ook niet veel van verwachten:
- Een copyrightclaim indienen (Meldingsformulier auteursrecht) en met documenten bewijzen dat ik daadwerkelijk de eigenaar ben van deze pagina. Via deze website [url] https://www.facebook.com/help/contact/1758255661104383 [/url] (bron eventuele oplossing: [url] https://bedynamic.ie/blog/general/lost-facebook-admin-steps-on-how-to-get-back-admin-access-to-a-facebook-page/ [/url]
- Een nieuw bedrijfsaccount via Meta business suite aanmaken om dan via de bedrijfsinstellingen > pagina's > de knop 'toevoegen' > een 'pagina toevoegen ' > en zo dus onze pagina opnieuw te claimen
- (de echte 'last resort', als echt niks werkt) een nieuwe pagina maken... Maar dit willen we ten alle tijden vermijden!
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Krevut op 01-04-2023 19:23 . Reden: URL's worden niet weergeven ]