Ik zoek een
Monitor als student voor thuis om laptop aan te sluiten (zit te denken aan 27 inch of meer. 16:9 of een ultra wide 21:9 ben ik nog niet aan uit. Als student zijnde gebruik ik namelijk wel regelmatig twee schermen naast elkaar.
Budget
ongeveer β¬0-400. (moet te doen zijn lijkt me voor een 'studenten monitor'?!).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
-In praktijk voornamelijk veel office/browsertijd.
- Helderheid is belangrijker dan refresh rate, ik zal vrijwel nooit gamen met dit scherm enkel studie.
- Een dunne bezel, zakelijke uitstraling en geen flitsende LED's of andere ongein zou mooi meegenomen zijn
Wat heb je zelf al bekenen?
Duizenden reviews op YouTube maar ik vertrouw liever op Tweakers
.Bovendien is het lastig om reviews te vinden van monitoren die (bijvoorbeeld) breed zijn en niet gebruikt worden voor gamen of video editing.
ik sta open voor nieuwe tips en opmerkingen - vooral op zoek naar WAT MOMENTEEL EEN GOEDE DEAL IS?!
Monitor als student voor thuis om laptop aan te sluiten (zit te denken aan 27 inch of meer. 16:9 of een ultra wide 21:9 ben ik nog niet aan uit. Als student zijnde gebruik ik namelijk wel regelmatig twee schermen naast elkaar.
Budget
ongeveer β¬0-400. (moet te doen zijn lijkt me voor een 'studenten monitor'?!).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
-In praktijk voornamelijk veel office/browsertijd.
- Helderheid is belangrijker dan refresh rate, ik zal vrijwel nooit gamen met dit scherm enkel studie.
- Een dunne bezel, zakelijke uitstraling en geen flitsende LED's of andere ongein zou mooi meegenomen zijn
Wat heb je zelf al bekenen?
Duizenden reviews op YouTube maar ik vertrouw liever op Tweakers
ik sta open voor nieuwe tips en opmerkingen - vooral op zoek naar WAT MOMENTEEL EEN GOEDE DEAL IS?!
[ Voor 11% gewijzigd door milanboot op 01-04-2023 15:27 ]