Studenten monitor thuiswerkplek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanboot
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 02-09 23:00
Ik zoek een
Monitor als student voor thuis om laptop aan te sluiten (zit te denken aan 27 inch of meer. 16:9 of een ultra wide 21:9 ben ik nog niet aan uit. Als student zijnde gebruik ik namelijk wel regelmatig twee schermen naast elkaar.

Budget
ongeveer €0-400. (moet te doen zijn lijkt me voor een 'studenten monitor'?!).

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
-In praktijk voornamelijk veel office/browsertijd.
- Helderheid is belangrijker dan refresh rate, ik zal vrijwel nooit gamen met dit scherm enkel studie.
- Een dunne bezel, zakelijke uitstraling en geen flitsende LED's of andere ongein zou mooi meegenomen zijn

Wat heb je zelf al bekenen?
Duizenden reviews op YouTube maar ik vertrouw liever op Tweakers _/-\o_ .Bovendien is het lastig om reviews te vinden van monitoren die (bijvoorbeeld) breed zijn en niet gebruikt worden voor gamen of video editing.

ik sta open voor nieuwe tips en opmerkingen - vooral op zoek naar WAT MOMENTEEL EEN GOEDE DEAL IS?!

[ Voor 11% gewijzigd door milanboot op 01-04-2023 15:27 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:56

Tazzios

..

Filter in de pricewatch al gebruikt? Welke modellen kom je dan op uit en waar twijfel je daarbij over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 19:54

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Wat heb je zelf al gevonden?

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:52

BCC

Ff langs de kringloop ?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiΓ«le intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanboot
@d22wth & @Tazzios zelf kwam ik kwa specs uit bij AOC U34G3XM/EU https://ap.lc/ObYozof een Xiaomi Mi 2K Gaming Monitor 2 https://ap.lc/Vztve. Zelf weet ik alleen niet wat voldoende is voor mijn gebruik.

Zelf al heel wat rond gespeurd maar benieuw of iemand ergens een mooie deal heeft gezien prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs. Hier hebben sommigen van jullie vast meer weet van.

Dank voor jullie input

[ Voor 13% gewijzigd door milanboot op 01-04-2023 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:56

Tazzios

..

categorie: Monitors

Ik heb er al wat filters ingezet waarbij je er nog 177 overhoud.
Gefilterd op IPS i.v.m. je gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanboot
@martyw bedankt had hem inderdaad gezien. Echter, is de data niet echt representatief gezien het van december 2022 afkomt. Ook is alles of heel goedkoop of ontzettend aan de prijs dus kwam nog niet echt iets naar voren.

Ook juist benieuwd wat NU een mooie aanbieding is prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33

MsG

Forumzwerver

Als er echt een tijdelijk toppertje is kan je beter op de welbekende dealtjessites bekijken. De pricewatch is niet realtime, dus die ga je daarmee vaak niet snel genoeg vinden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geΓ―nteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:08
milanboot schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:35:
@martyw bedankt had hem inderdaad gezien. Echter, is de data niet echt representatief gezien het van december 2022 afkomt. Ook is alles of heel goedkoop of ontzettend aan de prijs dus kwam nog niet echt iets naar voren.

Ook juist benieuwd wat NU een mooie aanbieding is prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs juist.
Bijvoorbeeld de Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" Zwart uit de bbg is sinds december gemiddeld iets in prijs gezakt - kijk naar de pricewatch grafiek, de minimum geadverteerde prijs is gelijk. En als je op zoek bent naar een dagdeal kijk dan idd naar wat @MsG zegt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:30

Creesch

bla bla!

milanboot schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:35:

December 2022 is prima hoor. Zo snel ontwikkelen monitoren zich helemaal niet qua techniek. Tuurlijk kan de prijs wel dalen of stijgen maar het is nog steeds een prima uitgangssituatie.

Eerder heeft iemand al naar de pricewatch gelinkt met wat filters. Persoonlijk voeg ik daar ook altijd de winkel rating aan toe, leverbaarheid en reviews. Dan komt je op dit lijstje uit categorie: Monitors

offtopic:
Btw, what's up met het gebruik van url shortners naar de pricewatch?

[ Voor 4% gewijzigd door Creesch op 02-04-2023 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanboot
Momenteel ben ik er aan uit dat het een 32 of 34 inch 21:9 monitor zal gaan worden. €200-€400 euro.

Acer CB342CK (UM.CB2EE.001)
https://ap.lc/e67Ak

Acer Nitro XV340CKP Zwart
https://ap.lc/aar0V

Samsung S34J550WQR Zwart
https://ap.lc/cR6RT

Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" Zwart
https://ap.lc/PJapz

Neig eerder naar een 29 inch ivm grootte. Echter, zie ik geen enkele die in dit formaat QHD hebben. Is HD voldoende in formaat of toch echt het advies dan voor een 34 inch te gaan ivm wel meer QHD mogelijkheden?

Welke 'dealtjeswebsite' @msg ? Ik ben hier zelf niet bekend mee. Het gaat mij dat ik voor mijn gevoel straks een goede koop heb prijs/kwaliteitsverhoudingsgewijs.

Dank voor jullie input.
Pagina: 1