Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miranda.1980
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11-07-2024
Mijn man heeft een nieuwe bril nodig, we zijn een beetje aan het kijken bij diverse zaken naar een mooi montuur.

Nu hebben wij een mooie gezien de Oakley spindrift mat zwarte kleur die hem erg goed staat.

Alleen nu de ham vraag, de ene opticien heeft deze als mannen bril te koop terwijl de andere opticien hem als dames bril te koop heeft en weer een ander als unisex bril.

Wij door de bomen het bos niet meer wat is het nu voor een bril?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

Wat maakt het uit? als ie goed staat dan is het verder toch niet belangrijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:55
Als die goed staat, maakt het dan uit welk kaartje eraan hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Qua uiterlijk maakt het natuurlijk niets uit, soms is het vrouwenmodel wel iets kleiner, dan zijn de pootjes iets korter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 17:56
Miranda.1980 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:14:
Mijn man heeft een nieuwe bril nodig, we zijn een beetje aan het kijken bij diverse zaken naar een mooi montuur.

Nu hebben wij een mooie gezien de Oakley spindrift mat zwarte kleur die hem erg goed staat.

Alleen nu de ham vraag, de ene opticien heeft deze als mannen bril te koop terwijl de andere opticien hem als dames bril te koop heeft en weer een ander als unisex bril.

Wij door de bomen het bos niet meer wat is het nu voor een bril?
Wat boeit dat nou of het een mannen- of vrouwenbril is? Hij staat je man goed, je man vind 'm leuk, jij vind dat ie leuk staat. Wat wil je dan nog meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Als jouw man zich identificeert als een hippe vrouw, is er toch niets aan de hand?
https://www.oakley.com/nl-nl/product/W0OX8176

[ Voor 12% gewijzigd door Ruzor op 01-04-2023 09:54 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:43
Wat een aparte vraag… je zou je er maar druk over maken.
Mizojojo schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:15:
Als die goed staat, maakt het dan uit welk kaartje eraan hangt?
Prijskaartje is het enige wat telt hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:56

Reinier

\o/

Wat boeit het? Ik draag een kinderbril :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Alsof er iemand ooit zal zeggen: "He, jij hebt een vrouwenbril op, na na na na".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Zal ik je een geheimpje verklappen? Net als bij sokken bestaat er ook niet iets als een mannen of vrouwenbril. Daar zit geen verschil tussen behalve dat de maatschappij heeft bepaald dat het bij mannen allemaal serieus, saai, zwart/grijs/bruin en recht toe recht aan moet zijn, en bij vrouwen wat kleurrijker, vormrijker en met meer patroontjes. Maar als jouw man een 'vrouwenbril' opheeft dan heeft hij dus per definitie er een mannenbril van gemaakt, want hij is een man en het is zijn bril. Dus ik zou me een stuk minder druk maken en gewoon de bril kopen die goed op z'n neus past en binnen je budget valt.

I have stability. The ability to stab.

Pagina: 1