Optie voor weergeven van oude producten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:34

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Hoi, de Pricewatch is naast het vinden van deals ook een bibliotheek van spec's over oudere producten.

Zou er een optie kunnen komen in de PW, waarmee men ook op oude producten kan filteren die uit het assortiment van webshops is genomen.

3 voorbeelden waar dat handig voor kan zijn.
  • Nostalgie: praten over oude producten, bv "vroeger waren netwerk kaarten een driver nachtmerrie, maar had een 3Com xxxxx PCI-kaartje die het altijd deed", maar welk kaartje was dat ook alweer.
  • Research: Voor zowel de redactie als gebruikers om oude producten makkelijk terug te vinden.
  • V&A: Je zoekt bv een moederbord voor je 3000 oude series CPU die je over hebt, door de 5800X3D upgrade, nu zoek je een gebruikt AM4 moederbord voor je server, maar die moet aan een bepaald aantal voorwaarden voldoen, bv moet 10Gbit onboard hebben en 3x NVMe om bv 2x Intel Optane M10 32GB te kunnen plaatsen, of andere voorwaarde voor jouw specifieke gebruik, en je tijd heb om er op te wachten via prijsalert(s) die je hebt gemaakt voor de mobos die voldoen.
De optie is er nu ook al, alleen zonder nuttige filter opties.

Zou de optie enorm handig vinden, en het makkelijker vinden van tweedehands producten, en is misschien ook nog eens goed voor het milieu, met makkelijker meer 2dehands producten vinden.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:21
Als je het prijsfilter verschuift van minimaal €0, naar "Prijsloos" krijg je toch gewoon alle niet meer leverbare producten?

categorie: Moederborden

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:34

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
:+ hoop tikwerk voor nop, de functie was er al, was me alleen nog nooit opgevallen. |:(

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Nu is iets hebben onder de nul ook niet bepaald het meest intuïtieve, dus ik vind het niet zo gek dat je dit over het hoofd hebt gezien. Mij was het in bijna 22 jaar Tweakers ook nog nooit opgevallen.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@player-x @Hahn Ik verplaats dit topic naar Mooie Features, misschien dat het een en ander duidelijker kan, daar mogen de productmanagers over nadenken :)