ik vind het een beetje sneu, als je rond je 17e en 18e nog veel cs speelt, altijd, elke avond het zelfde. heb je dan niks beters te doen, zoek een vriendin, ga lekker uit, geniet van je jeugd, maar altijd vastgeroest achter je PCtje is toch niet meer leuk naar een tijd.
Tsja je moet ook niet 24/7 achter je PC'tje zitten he
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
oke, misschein kan deze topic beter onder MEANING OF LIFE of zaken waarf je je dagelijks mee bezig houdt ofzo, maar daar kijken jullie niet naar
Nee ik heb het te druk met CS'enOp zaterdag 01 september 2001 14:49 schreef SuN_FlasH het volgende:
oke, misschein kan deze topic beter onder MEANING OF LIFE of zaken waarf je je dagelijks mee bezig houdt ofzo, maar daar kijken jullie niet naar
en GoT'en
en zuipen
en uitgaan
en studie
en wat ik nog meer vergeet
PSN
Dit hele topic slaat nergens op... dus je bent sneu als je 17 of 18 bent en je cs speelt? WTF is dat nou voor idiote opmerking!
Verwijderd
Wat zit jij hier dan te doen Sun
Lowbwain
Ik zit in een TFC clan met lui van 32
Heb CS gespeeld met een kerel van 52
Ga daar maar tegen zeiken...
Lowbwain
Ik zit in een TFC clan met lui van 32
Heb CS gespeeld met een kerel van 52
Ga daar maar tegen zeiken...
Verwijderd
Ik ben 21 en ik speel nog regelmatig Q3 en nog een zooi andere spellen.
Gewoon lekker de frustraties van je afknallen.
Maar ik ben het met je eens dat teveel gamen ook weer niet goed is.
Gewoon lekker de frustraties van je afknallen.
Maar ik ben het met je eens dat teveel gamen ook weer niet goed is.
Ja idd.. waarom zou je niet kunnen uitgaan, een vriendin hebben en verslaafd zijn aan internet (CS spelen, GOT, e.d.)?
Duh, teveel pceren ben ik ook mee eens... maar das iets compleet anders! Jij zegt hier dat als je cs't je zielig bent!
Wie vind het dan nog meer zielig dat je veel CS'ed op je 17e of 18eOp zaterdag 01 september 2001 14:53 schreef SuN_FlasH het volgende:
gelukkig iemand die het er een beetje mee eens is
<edit>Oh er staat een beetje
PSN
Ik bedoel ook niet zo lettelijk dat je zielig bent als je veel CS speelt, begrijp me niet verkeerd, maar ik ken lui die over niks anders praten dan CS en niks anders doe dan
CS en die er mee opstaan en er mee naar bed gaan, ik bedoel die extreme gevallen, die alleen oog voor CS hebben, nooit buiten komen.
Niet relaxte CS spelers
CS en die er mee opstaan en er mee naar bed gaan, ik bedoel die extreme gevallen, die alleen oog voor CS hebben, nooit buiten komen.
Niet relaxte CS spelers
Dan nog... moeten hun weten, als ze dat leuk vinden doen ze dat maar... ik speel nooit overdags vanwege een probleem wat in mijn sig staat.
Mag ik weten wat CS is?
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
nee dat is weer triestOp zaterdag 01 september 2001 15:02 schreef vinkie het volgende:
ik speel helemaal geen CS
ben ik nu ook zielig
maar mensen die leven voor CS ken ik niet hoor
PSN
Whehehe, vooruitOp zaterdag 01 september 2001 15:04 schreef The_Sukkel het volgende:
Mag ik weten wat CS is?
Welkom op aarde
[discl.]geintje
dit vind ik dan nog zieliger.........Op zaterdag 01 september 2001 15:04 schreef The_Sukkel het volgende:
Mag ik weten wat CS is?
ik ben een paar weken CS loos geweest, maar sinds begin deze week heb ik de smaak weer te pakken, nu speel ik ook minstens 1,5 uur CS per dag.....maar dat zijn gewoon zo'n tijden. dan heb ik weer een paar weken dat ik er niks van moet hebben, en de maand erna speel ik iedere avond 2 uur....
PIII 800@804 Mhz
leg het gelijk dan goed uitOp zaterdag 01 september 2001 15:08 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Whehehe, vooruitCounterStrike, waar 10834678 topics op het GoT over zijn geweest, 's werelds meest gespeelde spel.
Welkom op aarde
[discl.]geintje[/discl.]
CS is een mod voor HL.
PSN
Verwijderd
Ik ben zelf 27, speel geen CS, maar wel veel UT en Starcraft, maar het is voor mij min of meer research (werk in de games-industrie)
Grr, betweterOp zaterdag 01 september 2001 15:09 schreef YakuzA het volgende:
[..]
leg het gelijk dan goed uit
CS is een mod voor HL.
Verwijderd
Ow je bedoeld deze?Ik bedoel ook niet zo lettelijk dat je zielig bent als je veel CS speelt, begrijp me niet verkeerd, maar ik ken lui die over niks anders praten dan CS en niks anders doe dan
Niet relaxte CS spelers
Witte gezichtjes en witte armpjes tsja paar jaar de zon niet gezien denk ikOp zaterdag 01 september 2001 15:16 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Ow je bedoeld deze?
[afbeelding]
PSN
Gespierde rechterpolsjesOp zaterdag 01 september 2001 15:18 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Witte gezichtjes en witte armpjes tsja paar jaar de zon niet gezien denk ik
Wat een onzintopic, mag deze dicht?
Meuh... mamma, zit mijn haar wel goed?Op zaterdag 01 september 2001 15:16 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Ow je bedoeld deze?
[afbeelding]
Misschien vinden sommige van jullie dat groepje wel zielig.
Ik vraag me af: hadden zij elkaar leren kennen zonder cs (cq. de computer)? Misschien waren het dan wel een stelletje eenzame individuen geworden.
Ik zie gewoon een groepje mensen met dezelfde interesse. Leuk.
Ik vraag me af: hadden zij elkaar leren kennen zonder cs (cq. de computer)? Misschien waren het dan wel een stelletje eenzame individuen geworden.
Ik zie gewoon een groepje mensen met dezelfde interesse. Leuk.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Briljante foto! Prachtige verzameling Nerds! Ik ben trots op ze....Op zaterdag 01 september 2001 15:16 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Ow je bedoeld deze?
[afbeelding]
JeanLucPicard&Yakuza: bedankt voor de uitleg. Ben inderdaad niet meer helemaal van deze wereld omdat ik zo ongeveer 24 uur per dag aan het LOD-en ben.
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Ook een grote computerverslaafdeOp zaterdag 01 september 2001 15:34 schreef The_Sukkel het volgende:
[..]
Briljante foto! Prachtige verzameling Nerds! Ik ben trots op ze....
JeanLucPicard&Yakuza: bedankt voor de uitleg. Ben inderdaad niet meer helemaal van deze wereld omdat ik zo ongeveer 24 uur per dag aan het LOD-en ben.
PSN
Waarom kan je niet CSen + casemodden + overclocken + een vriendin + uitgaan + school ???
Doe ik ook, keb er tijd zat voor...
En CSen (of andere games) doe ik voornamelijk op de momenten dat ik niet naar mijn vriendin kan, niet op school zit, en het geen tijd is om uit te gaan...
EDIT: van die kereltjes die geen vriendin hebben omdat ze niet uitgaan omdat ze dan niet achter hun comp kunnen zitten die vind ik ook sneu
Doe ik ook, keb er tijd zat voor...
En CSen (of andere games) doe ik voornamelijk op de momenten dat ik niet naar mijn vriendin kan, niet op school zit, en het geen tijd is om uit te gaan...
EDIT: van die kereltjes die geen vriendin hebben omdat ze niet uitgaan omdat ze dan niet achter hun comp kunnen zitten die vind ik ook sneu
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en als je 28 bent en ook nog regelmatig CS speelt ??
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Ik ga nooit uit ,en ik heb ook geen vriendin kan ik niet krijgen want ik ben een tobbert,Ik zit wel heel veel achter mijn pc vink leuk.EDIT: van die kereltjes die geen vriendin hebben omdat ze niet uitgaan omdat ze dan niet achter hun comp kunnen zitten die vind ik ook sneu
Ohja ik vaar vooral mijn eigen koers dat houdt dus in als ik witte sokken wil dragen dan draag ik die .En ik bepaal zelf wel wat voor onderbroek ik aan mijn hol trekt.Dan knappen ze maar af die wijfen.Ik laat mij eigen niet hersenspoelen.
Als ik een scheet wil laten dan laat ik een scheet zo simpel is dat.
Of als je 30 bent en nog regelmatig UT speelt?
Of als e 50 bent en dagenlang op je zolder met treintjes zit te pielen.
Man laat een ieder in zijn waarde. Voor sommigen is CS zo een grote hobby, dat ze het over nix anders kunnen hebben.
IMHO beter dan bezopen in een disco zitten, totdat iemand met een verkeerde blik naar ze kijken en die persoon dus helemaal tot pulp geslagen wordt.
Mijn persoonlijke mening is dus, dat leven voor CS niet zielig is. (als je er zelf maar achter staat)...
Of als e 50 bent en dagenlang op je zolder met treintjes zit te pielen.
Man laat een ieder in zijn waarde. Voor sommigen is CS zo een grote hobby, dat ze het over nix anders kunnen hebben.
IMHO beter dan bezopen in een disco zitten, totdat iemand met een verkeerde blik naar ze kijken en die persoon dus helemaal tot pulp geslagen wordt.
Mijn persoonlijke mening is dus, dat leven voor CS niet zielig is. (als je er zelf maar achter staat)...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ach zielig
Ik vind het zielig om me 4x per week klem te zuipen
..
Ik speel zat CS (kan er nog steeds geen hol van voordat iemand die opmerking inkopt
) maar doe ook nog genoeg andere dingen. Ik voel me zelf niet 'zielig' en dat lijkt me genoeg
.
Ik speel zat CS (kan er nog steeds geen hol van voordat iemand die opmerking inkopt
Je ken er alleen geen hol vanOp zaterdag 01 september 2001 16:16 schreef IceStorm het volgende:
Ach zieligIk vind het zielig om me 4x per week klem te zuipen
..
Ik speel zat CS (kan er nog steeds geen hol van voordat iemand die opmerking inkopt) maar doe ook nog genoeg andere dingen. Ik voel me zelf niet 'zielig' en dat lijkt me genoeg
.
Zet je icq aan!
Op zaterdag 01 september 2001 16:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Je ken er alleen geen hol van![]()
.
Zet je icq aan!
offtopic:
en maar zeuren over icq jij
en maar zeuren over icq jij
PSN
Verwijderd
Toch ff reageren hoor,mijn schoonvader 55 doet in zijn vrije tijd niets anders dan achter zijn computer zitten!en dan speelt ie alleen games i-net heeft ie niet eens!
Feit blijft laat iedereen in zijn waarde,iedereen heeft zijn eigen hobbies en interesses toch.
Feit blijft laat iedereen in zijn waarde,iedereen heeft zijn eigen hobbies en interesses toch.
Verwijderd
Volgens mij zijn juist de meeste first person shoot-'m-up spelers zo rond de 17 en ouder... officieel al helemaal als je op een leeftijd keurmerk zou letten
Verwijderd
Je hoeft je vriendin niet per sé van uitgaan te leren kennen, ik ken de mijne via de fanfare...[b]Op zaterdag 01 september 2001 15:46 schreef
Je moet gewoon zorgen dat je nog andere hobbies hebt naast computeren, anders rot je weg, en vergeet de wereld dat je bestaat
Ik ga niet vaak uit, maar wie ben jij om te zeggen dat dat weer verkeerd is? Ik zit achter me PC of TV en val niemand lastig, beter als die idioten die zich 150 piek erdoor zuipen en vervolgens zooi zitten schoppen in de stad, en MAN WAT EEN LOL!!! nou geweldig, wat een pret[b]Op zaterdag 01 september 2001 15:46 schreef
van die kereltjes die geen vriendin hebben omdat ze niet uitgaan omdat ze dan niet achter hun comp kunnen zitten die vind ik ook sneu
Je doet toch gewoon wat jezelf leuk vind of niet, heb er weinig behoefte aan om elke week in zo'n gare disco te hangen en me maandloon er door te drinken.
(vat het niet verkeerd op, meeste volk dat uitgaat schopt geen rotzooi, maar die uitspraak is gewoon
Blijkbaar wel. De mensen die het doen mogen dat zelf weten en vinden dat dus blijkbaar leuk. Laat iedereen gewoon in z'n waarde.Op zaterdag 01 september 2001 14:44 schreef SuN_FlasH het volgende:
ik vind het een beetje sneu, als je rond je 17e en 18e nog veel cs speelt, altijd, elke avond het zelfde. heb je dan niks beters te doen, zoek een vriendin, ga lekker uit, geniet van je jeugd, maar altijd vastgeroest achter je PCtje is toch niet meer leuk naar een tijd.
Hier ben ik het zwaar mee eensJe doet toch gewoon wat jezelf leuk vind of niet, heb er weinig behoefte aan om elke week in zo'n gare disco te hangen en me maandloon er door te drinken.
Verwijderd
Goed, om dit even af te doen als onzin:
Ik ben 18, speel 60% van de tijd dat ik achter mijn PC zit CS of Diablo2: Lord of Destruction, en heb precies vandaag een half jaar met mijn vriendin. Ik ga vanavond met haar en een stuk of 10 vrienden naar de disco en daarna slaap ik bij haar thuis
ik heb niet het hele topic gelzen want ik moet zo naar mijn vriendin toe met een zware bos rozen
maar het lijkt me wel duidelijk dat jou sterio type "je bent zielig als je 18 bent en CS speelt" niet klopt
Ik ben 18, speel 60% van de tijd dat ik achter mijn PC zit CS of Diablo2: Lord of Destruction, en heb precies vandaag een half jaar met mijn vriendin. Ik ga vanavond met haar en een stuk of 10 vrienden naar de disco en daarna slaap ik bij haar thuis
ik heb niet het hele topic gelzen want ik moet zo naar mijn vriendin toe met een zware bos rozen
Gamen op je 17e of 18e vind ik geen schande hoor.. het enige zielige aan CS is dat er veel gezeik is met cheaten enzo. Ben je een beetje goed, word je door allemaal 13-jarige slechtere spelers meteen uitgemaakt voor cheater (dit is overigens niet op mij van toepassing
), zoiets verziekt het spel wel behoorlijk.
Ik ben ook 17, en speel ook CS en vind mezelf zeker niet zielig en het boeit me ook geen fuck als iemand me nerd of whatever noemt want dat ben ik absoluut niet.. gewoon.. een gamer
, ga vanavond uit, elke zaterdag, heb genoeg vrienden, en genoeg vriendinnetjes gehad..
CS vind ik gewoon leuk en ik kan het (*kuch*) dus waarom zou ik het niet mogen spelen? lame opmerking..
CS vind ik gewoon leuk en ik kan het (*kuch*) dus waarom zou ik het niet mogen spelen? lame opmerking..
dunno
Speel je het nou terwijl je zat bent of bedoel je dat niet ????Op zaterdag 01 september 2001 16:16 schreef IceStorm het volgende:
Ach zieligIk vind het zielig om me 4x per week klem te zuipen
..
Ik speel zat CS (kan er nog steeds geen hol van voordat iemand die opmerking inkopt) maar doe ook nog genoeg andere dingen. Ik voel me zelf niet 'zielig' en dat lijkt me genoeg
.
PSN
ROFLDoor The_Sukkel - zaterdag 01 september 2001 15:04
Mag ik weten wat CS is?
Maar om even eerlijk te zijn ik snap niet dat iemand uberhaupt nog CS speelt met al die miljoenen Llama's
geef mij maar mijn oude vertrouwde mod Science and Industry. Dit is een van de oudste mods met een geweldige community.
Verwijderd
Zielig of niet, het hangt er maar net vanaf.
Overdaad schaadt (of zonder t, ik weet het niet meer
)
Duz hierbij ook.
Zo af en toe ff gamen is nix mis mee, toch?
/me speelt btw. nooit CS
Maar wel zo af en toe Starcraft (Team Melee, gewoon op m'n thuis-lan) en Diablo
Maar zodra je 24/7 achter je PC zit wordt het toch eens tijd om een sociaal leven te gaan downloaden, volgens mij
Overdaad schaadt (of zonder t, ik weet het niet meer
Duz hierbij ook.
Zo af en toe ff gamen is nix mis mee, toch?
/me speelt btw. nooit CS
Maar wel zo af en toe Starcraft (Team Melee, gewoon op m'n thuis-lan) en Diablo
Maar zodra je 24/7 achter je PC zit wordt het toch eens tijd om een sociaal leven te gaan downloaden, volgens mij
Verwijderd
Wow hebben ze het kneuzen peleton los gelaten.Op zaterdag 01 september 2001 15:16 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Ow je bedoeld deze?
[afbeelding]
Of heeft de Josti band een uitdagje.
/ontopic/
Ik ben 21 en speel wekelijks paar uurtjes CS niks op tegen lijkt me.
Same here... topic slaat IMO nergens opOp zaterdag 01 september 2001 20:44 schreef SilverBolt het volgende:
Ik ben 21 en speel wekelijks paar uurtjes CS niks op tegen lijkt me.
Volgens mij is SuN_FlasH een beetje anti-CS, zoek maar op z'n naam.
Ik speel ook nooit CS, vindt het niet een leuk spel, wel om te kijken hoe andere het spelen
Ik speel ook nooit CS, vindt het niet een leuk spel, wel om te kijken hoe andere het spelen
39
Tsja hoezo zou het zielig zijn?
Ik bedoel sommige mensen spelen CS voor hun vermaak en anderen voetballen supervaak voor hun vermaak...
In principe is dit hetzelfde maar waarschijnlijk ben je een stuk 'cooler' als je supervaak voetbalt dan als je CS speelt.
Geen idee of dit zo is hoor maar dit lijkt mij wel het geval...
Ik denk dat ik het zelf wel redelijk verdeel, ik speel dan zelf Ultima Online en ik ken mensen die speciaal vroeg opstaan omdat er altijd vroeg in de ochtend speciale dingen 'spawnen' die redelijk wat (in-game) geld waard zijn.
Ik heb het zelf ook eens geprobeerd maar nee, om nou de avond ervoor niet te gaan stappen om speciaal vroeg op te staan of om gewoon vroeg op te staan zal ik nooit doen...
Maar ja eigenlijk interesseert het mij helemaal niet wat mensen doen op dit gebied zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen
Ik bedoel sommige mensen spelen CS voor hun vermaak en anderen voetballen supervaak voor hun vermaak...
In principe is dit hetzelfde maar waarschijnlijk ben je een stuk 'cooler' als je supervaak voetbalt dan als je CS speelt.
Geen idee of dit zo is hoor maar dit lijkt mij wel het geval...
Ik denk dat ik het zelf wel redelijk verdeel, ik speel dan zelf Ultima Online en ik ken mensen die speciaal vroeg opstaan omdat er altijd vroeg in de ochtend speciale dingen 'spawnen' die redelijk wat (in-game) geld waard zijn.
Ik heb het zelf ook eens geprobeerd maar nee, om nou de avond ervoor niet te gaan stappen om speciaal vroeg op te staan of om gewoon vroeg op te staan zal ik nooit doen...
Maar ja eigenlijk interesseert het mij helemaal niet wat mensen doen op dit gebied zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen
Neen
klik.........................
aahh durka durka durka
Misschien is Icestorm even een potje CS aan het spelenOp zaterdag 01 september 2001 21:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom er geen slotje op zit...
39
Verwijderd
Blaat. Er zijn zat mensen van 25 die Q2 of whatever spel online spelen. Ik ben 16, far from 17 (nog 9 en een halve maand
) en ik speel ook nog redelijk vaak Q2, dus stfu
Verwijderd
Ik speel een paar uur in de week cs, niet elke dag. Maar het maakt mij echt niet uit of iemand er 80 of 1 uur per week op zit! Dat is toch gewoon hun keus!
Hij is gewoon jaloers dat hij gewoon geen cs kan spelen, elke keer weer verliezen lijkt mij ook niet leuk hoor sun_flash
Ga lekker Amsterdoom spelen, ben je toch nog goed in een FPS!
of het is zo'n etter van 12 die onder de account van zijn 17 jarige CS verslaafde broer heeft gepost
Hij is gewoon jaloers dat hij gewoon geen cs kan spelen, elke keer weer verliezen lijkt mij ook niet leuk hoor sun_flash
Ga lekker Amsterdoom spelen, ben je toch nog goed in een FPS!
of het is zo'n etter van 12 die onder de account van zijn 17 jarige CS verslaafde broer heeft gepost
Of je klikt gewoon op zijn naam?Op zaterdag 01 september 2001 22:40 schreef MM het volgende:
moet je eens voor de gein kijken in de search en dan Sun_flash intikken en topicstarten aangeven!
dan kun je goed zien met wie we hier te maken hebben
Mare GoT is geloof ik anti bash, dus zullen we het maar hier bij laten, voordat de waarschuwingen weer voorbij vliegen?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Nee eikel!Op zondag 02 september 2001 00:21 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Of je klikt gewoon op zijn naam?
Mare GoT is geloof ik anti bash, dus zullen we het maar hier bij laten, voordat de waarschuwingen weer voorbij vliegen?
Geintjuuuh
Ok, en hier is het speelkwartier ook wel weer voorbij imho
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()