Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 09:18
Ik heb sinds kort van vrouwlief een PlayStation 5 gekregen. (O+) Super blij mee want nu kan ik ook eindelijk wat 4K blurays aanschaffen. Ik ben wat aan het rondkijken op het internet en krijg gewoon geen 4K bluray gevonden van Avengers: Infinity War met NL ondertiteling. Alle exemplaren die ik vind zijn geïmporteerd. Heeft iemand enig idee of deze überhaupt is uitgebracht met NL ondertiteling en waar ik deze zou kunnen vinden?

Ik vrees dat hij gewoon simpelweg niet is uitgebracht in Nederland met NL ondertiteling, wat ik vreemd vind want End Game is wél gewoon te koop hier in NL.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Mijn ervaring is helaas dat zeker Disney amper nog 4k in nederland uitbrengt. Ik ben enorm fan van disc versies, maar het aanbod in de nederlandse markt is vaak beperkt. Soms zit er wel NL ondertiteling op, dat is echt heel lastig na te gaan als het er niet bij staat. bluray.com wil nog wel eens een goede bron zijn voor die check.

Ik heb bv een 3d lion king waar de normale disc wel NL subs heeft, en de 3D disc niet. Dit was ook een import disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenjw
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:56
Die film is er volgens mij niet met Nederlandse ondertiteling. Disney geeft veel 4k versies uit zonder Nederlandse ondertiteling. Geen idee waarom, want de rechten hebben ze gewoon. Laatste Marvel films hebben volgens mij wel weer Nederlandse ondertiteling, vanaf Avengers: Endgame dacht ik.

Hier kun je vaak ook veel vinden wat betreft ondertiteling e.d.:
https://www.dvdcompare.net