Ik weet niet wat het is, maar mijn geluid wordt omgekeerd. Heeft iemand een idee hoe ik dat in windoos kan omkeren?
LoLOp zaterdag 01 september 2001 14:39 schreef ptr het volgende:
uh stekkertjes omkeren van je boksen ?
Verwijderd
Heel veel spellen, en met een beetje mazzel ook jouw soundcard drivers hebben de optie om je stereo channels te swappen.
Waarschijnlijk heb je je boxen verkeerd om staan, misschien een mooiere oplossing om die gewoon om te draaien? Of de draadjes om te draaien?
Waarschijnlijk heb je je boxen verkeerd om staan, misschien een mooiere oplossing om die gewoon om te draaien? Of de draadjes om te draaien?
Het gaat om een koptelefoon, die kun je niet erg omkeren.
In half-life zit ook niet de optie om hem om te keren, en met de drivers van de geluidskaart kan het ook niet. Is er niet standaard een optie onder windoos?
In half-life zit ook niet de optie om hem om te keren, en met de drivers van de geluidskaart kan het ook niet. Is er niet standaard een optie onder windoos?
Anders post je ff zinnige dingen...Op zaterdag 01 september 2001 14:45 schreef ptr het volgende:
andersom opje hoofd zetten
Verwijderd
't werkt toch? je kunt ook achterstevoren gaan zitten trouwensOp zaterdag 01 september 2001 14:45 schreef Graveheart het volgende:
Anders post je ff zinnige dingen...
[on-topic] en werkt het? (het antwoord is al genoemd namelijk)
Verwijderd
ow potverdikkie ..sorry hoor, niet zo sjaggie gelijk.
Ik hoor hier zo vaak: Post wat nuttigs of doe het niet.
Als je niet beetje tegen iets grappigs ken, heb je
denk ik best een saai leven.
Neej werkt niet.Op zaterdag 01 september 2001 14:47 schreef Cheatah het volgende:
[on-topic] en werkt het? (het antwoord is al genoemd namelijk)
Ja sorry, maar iedereen hier op die LAN wacht erop, dus ik wil het ff snel goed hebben als dat kan.ow potverdikkie ..sorry hoor, niet zo sjaggie gelijk.
haha, ROFLOp zaterdag 01 september 2001 14:47 schreef Cheatah het volgende:
[..]
't werkt toch? je kunt ook achterstevoren gaan zitten trouwens
Verwijderd
heb je soms zo een cheapo head-setje die je mee
krijgt bij je systeempje...dan zit mischien
toch inderdaad de bedrading fout.
in windows channels omgooien kan meen ik niet.
Heeft volgens mij ook geen nut, omdat het spel toch
zelf het geluid aanstuurd, en heeft dan niet veel meer
met windows te maken. (niet 100% zekers)
En als iedereen het heeft, dan is het opzicht wel vaag..
krijgt bij je systeempje...dan zit mischien
toch inderdaad de bedrading fout.
in windows channels omgooien kan meen ik niet.
Heeft volgens mij ook geen nut, omdat het spel toch
zelf het geluid aanstuurd, en heeft dan niet veel meer
met windows te maken. (niet 100% zekers)
En als iedereen het heeft, dan is het opzicht wel vaag..
Verwijderd
En je merkt dat pas als je daar al zit, en niemand daar weet een oplossing?Op zaterdag 01 september 2001 14:49 schreef Graveheart het volgende:
Ja sorry, maar iedereen hier op die LAN wacht erop, dus ik wil het ff snel goed hebben als dat kan.
koptelefoon omdraaien lijkt me toch het simpelst.
In dit geval is een snelle oplossing idd de koptelefoon omdraaien (mits dat mogelijk is).
Heb het zelfde probleem met mijn geluidskaart, maar het rare is dat hij dit pas doet in mijn nieuwe Bakkie, in mijn oude was het wel ok. is er niet ergens een register-string die ik kan editten???
MVG
Heb het zelfde probleem met mijn geluidskaart, maar het rare is dat hij dit pas doet in mijn nieuwe Bakkie, in mijn oude was het wel ok. is er niet ergens een register-string die ik kan editten???
MVG
Het is geen goedkoop koptelefoontje die je ff om kunt draaien. Het zijn van die grootte doppen over je oren heen. Eerder gebruikte ik altijd mijn stereo, maar ik heb nu voor het eerst een koptelefoon direct op m'n computer. Vandaar dat ik er nu pas achter kom.
WhaahaaOp zaterdag 01 september 2001 17:58 schreef Graveheart het volgende:
Het is geen goedkoop koptelefoontje die je ff om kunt draaien.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
kabeltje doorknippen en met kroonsteentjes verkeerd om aansluiten
Pak je rust!
Ok, laten we het vanaf nu weer constructief doen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hier heb ik ook al aan gedacht (nee serieus!Op zaterdag 01 september 2001 18:50 schreef den the man het volgende:
kabeltje doorknippen en met kroonsteentjes verkeerd om aansluiten
Ik heb er naar gekeken, maar ik kan het niet erg vinden.Op zaterdag 01 september 2001 20:37 schreef _JGC_ het volgende:
Onder Halflife kan je toch gewoon onder de opties voor reverse stereo kiezen?
Verwijderd
heb ik ook ast van dam moet je ff terug naar menu en dan weer terug naar dan game dan draait je omgedraaide geluid weer om 
Bij mij teminste wel !!
Bij mij teminste wel !!
Verwijderd
Wat is er zo vreemd aan om je koptelefoon andersom op te zetten?
Ik heb nog maar weinig koptelefoons gezien die, behalve de draad, je niet andersom op je hoofd kan zetten.
Ik heb nog maar weinig koptelefoons gezien die, behalve de draad, je niet andersom op je hoofd kan zetten.
Zoals ik al zei, het zijn van die grote doppen over je oren heen.Op zaterdag 01 september 2001 21:09 schreef BBK het volgende:
Deze doppen zijn helemaal naar je hoofd gevormd, en passen niet goed als je hem omkeerd. Waarom door drammen over de koptelefoon omkeren als ik al heb gezegd dat dit niet gaat
Het omgekeerder geluid ligt niet aan Half-Life zelf, als je muziek draait met WinAmp heb je hetzelfde geluid, ik denk dat het geluid niet omkeerd als je dit probeerd. Maar iig bedankt...Op zaterdag 01 september 2001 21:07 schreef -Dissection- het volgende:
heb ik ook ast van dam moet je ff terug naar menu en dan weer terug naar dan game dan draait je omgedraaide geluid weer om
Bij mij teminste wel !!
Op zaterdag 01 september 2001 21:09 schreef BBK het volgende:
offtopic:
dan heb je er te weinig gezien
dan heb je er te weinig gezien
Dan bouw je er toch een schakelaartje tussen? Zo kan je zelf kiezen welke optie je gebruikt en hoef je niet steeds dat kabeltje los te maken en zo.Op zaterdag 01 september 2001 20:32 schreef Graveheart het volgende:
[..]
Hier heb ik ook al aan gedacht (nee serieus!) maar als ik hem dan ergens anders voor gebruik, dan is hij weer verkeerd om, zo blijf ik aan het knippen en plakken
Merk Philips, type... geen id, moet ik ff naar zoeken.Op zondag 02 september 2001 16:27 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Nu wordt ik toch wel nieuwsgierig naar het merk en type koptelefoon dat je gebruikt...
En dan hier de koptelefoon
(philips heeft een beetje problemen met de site, dus misschien moet je een paar keer proberen om er te komen)
Dacht dat het wel vrij duidelijk was dat het niet aan de koptelefoon ligt.Op zondag 02 september 2001 21:45 schreef Maarten_w11 het volgende:
denk dat het handigst is om een nieuwe te kopen
Maar bij deze, het ligt niet aan de koptelefoon
Verwijderd
ohhh manOp zaterdag 01 september 2001 14:33 schreef Graveheart het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar mijn geluid wordt omgekeerd. Heeft iemand een idee hoe ik dat in windoos kan omkeren?
Op zondag 02 september 2001 23:55 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
ohhh man
Dat gebeurt mij ook wel eens, ook in HL enzo.
Is wel irritant, maar de sennheiser die ik heb kan ik makkelijker l en r omdraaien, zonder dat het irritant zit.
Ik weet helaas ook nog geen oplossing hiervoor.
Is wel irritant, maar de sennheiser die ik heb kan ik makkelijker l en r omdraaien, zonder dat het irritant zit.
Ik weet helaas ook nog geen oplossing hiervoor.
waar zit die optie??_JGC_ schreef op 01 september 2001 @ 20:37:
Onder Halflife kan je toch gewoon onder de opties voor reverse stereo kiezen?
wwweet ik veel...
Verwijderd
Heb je wel in de gaten dat dit een topic is uit 2001!
We hebben liever niet dat je die kicked omdat dat nogal wat verwarring kan opleveren, en daarnaast is je vraag ook nog eens niet topic/AV gerelateerd, misschien dat de Got search je hiermee wel kan helpen.
We hebben liever niet dat je die kicked omdat dat nogal wat verwarring kan opleveren, en daarnaast is je vraag ook nog eens niet topic/AV gerelateerd, misschien dat de Got search je hiermee wel kan helpen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
. X-tra moeilijkheids graad, anders win ik te veel