Medische Alarmknop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 13:23
Ik ben opzoek naar een Medische Alarmknop die gebruikt kan worden in geval van (medische) nood. Deze knop zal alleen in huis gebruikt gaan worden. Heeft iemand ervaring met z'n systeem?

Zelf had het volgende gevonden:

https://securitydiscounte...-we-draagbare-paniekknop/

Dit is zoals ik het lees een Alarmknop die ingesteld kan worden via de Hikvision App. Is er voor deze oplossing geen hub of iets dergelijks benodigd?

Zijn er Mede Tweakers die met bovenstaand systeem bekend zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• who
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 08:06

who

Zelf heb ik enige tijd geleden deze gebruikt. Die kan zowel binnen als buiten.
https://push4care.nl/

De service was prima, en een jaar later werd ik ook netjes geholpen toen ik nog vragen had.

Echter wanneer de knop gebruikt wordt voor gevallen waar levens van af kunnen hangen zou ik toch voor iets kiezen waar zorginstellingen mee werken. Deze kunnen in de meeste gevallen ook gehuurd worden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:14

Onbekend

...

Met de betreffende knop geen ervaring, maar wel met soortgelijke knoppen.

Maar moet het een echte alarmknop zijn waarbij je er zo snel mogelijk bij wilt zijn? Of moet het meer een hulpoproepknop zijn waarbij je gewoon een paar minuten de tijd voor hebt om er naartoe te lopen?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 13:23
Onbekend schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:57:
Met de betreffende knop geen ervaring, maar wel met soortgelijke knoppen.

Maar moet het een echte alarmknop zijn waarbij je er zo snel mogelijk bij wilt zijn? Of moet het meer een hulpoproepknop zijn waarbij je gewoon een paar minuten de tijd voor hebt om er naartoe te lopen?
Nee het hoeft niet direct een alarm knop te zijn. Als ik een beetje tijd heb is voldoende.

Het mooiste zal zijn dat het iets is in de vorm van een armband is zodat het eventueel niet vergeten word. Ik zie dat Hikvision dit wel aanbied.