Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smushey
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 26-04-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Tablet, ik ben wat onbekend met wat betreft nodige RAM bijvoorbeeld een snel genoege CPU

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

200-350 EU

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Ik heb een betrouwbaar Tablet nodig om sowieso mee te kunnen spelen. Ik multitask niet maar hecht waarde aan kwaliteit van waar ik wel mee bezig ben, vloeibaar werkt zonder traagheid/dergelijke

Redelijke/sterke WiFi ontvang zou extra zijn

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik heb geen merkvoorkeur, wel sterke voorkeur naar een betrouwbaar apparaat dat niet snel stukkie zal gaan, waarvan de verwachting is lang mee te zullen gaat. niet snel traag zal worden, De toekomst in kan. Verdere onzin kan eraf getrokken worden. kwaliteit voorkeur is sterk dus :9

Ook wellicht de vraag of ik beter kan wachten op een prijsvergelijking van een dergelijk product? Als er iets aan zit te komen zoals Black Friday ofzo, maar dit is optional

In ieder geval, zeer bedankt als er reacties zullen zijn, waardeer het

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:32
Je kunt in de Pricewatch filteren op de prijs, en de specificaties van je spelletjes!:
categorie: Tablets

En voor goede ideeën kun je een best Buy Guide lezen:
review: De beste tablets - Oktober 2022

Ik zou daarbij je budget opvoeren naar 500 Euro en geen tablets ouder dan 2022 overwegen vanwege de software ondersteuning die afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
wel sterke voorkeur naar een betrouwbaar apparaat dat niet snel stukkie zal gaan
Qua prijs/prestatie denk ik dat je het beste eens kan kijken naar een iPad 2021 die wel ongeveer nieuw zo ongeveer binnen je budget liggen. Qua kwaliteit is het wel dik oke met de iPad's maar dat is ook wel bij de andere merken tegenwoordig oke. Alleen is mijn ervaring vooral met de goedkopere Samsung tablets dat het niet de allersnelsten zijn zeker als je ermee wilt gaan gamen.
swhnld schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:20:
Ik zou daarbij je budget opvoeren naar 500 Euro en geen tablets ouder dan 2022 overwegen vanwege de software ondersteuning die afloopt.
Dat is wel vaak het geval bij de Android tablets maar bij de iPad's kan je ook gerust een wat oudere nemen omdat Apple veelal minimaal 5 jaar blijft ondersteunen.