LG 915 FT plus wil niet aangaan!!!!

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:22

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Help!! Mijn mooie lg 915ft is ermee gekapt! de helpdesk is alleen op werkdagen!

De monitor werkte goed, ik schakel alles uit, ik verwissel wat geheugen dimms in m'n bak en vervolgens wil de monitor niet meer aan. Ook niet met directe netvoeding. Dus daar zit ik nu te typen op m'n 14 inch!!!

iemand een id??

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Hij zou weleens kapot kunnen zijn, effe wachten to na het weekend, LG opbellen en je krijg [ZSM] een vervangende.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Damn, jij ook al...
Mijn 795 FT is er ook mee gekapt. :'( Je moet ff naar teleplan bellen, daar hoor je wel wat je moet doen.
Ik moest een e-mail schrijven naar lg@teleplan.nl met daarin de klachtomschrijving, serienummer monitor en m'n adresgegevens. Ze zouden dat contact met mij opnemen. Ik heb m'n e-mail vrijdag avond verstuurd. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg...

P.S. Je LG 915 FT is nu wel heel erg cool, te cool... (ik bedoel, hij wordt niet warm door gebruik...)

Verwijderd

Ik had eens iets soortgelijks. Ik deed m'n monitor even uit omdat ik die een tijdje niet nodig zou hebben. Ik wilde 'm weer aan doen: geen reactie! Achteraf bleek de voeding defect te zijn. Kosten reparatie: 125,-.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Ik heb dat (on)ding net 2 weken, dus garantie zou de kosten wel weg moeten nemen. M'n broer, heeft er tegelijk met mij een gekocht, en die doet het nog steeds wel, dus ja, zul je altijd zien dat ik er net een heb die niet 100% is!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Damn man,ik ben ook een eigenaar van zo'n Lg'tje.

Ik heb de mijne al 3 maanden en nog geen 1 kuur mee gemaakt.

kan een fabrieksfout zijn,ik hoop dat je een nieuwe krijgt en zo snel mogelijk natuurlijk,14 inch Sux@ss

Grt H. ;)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 00:06

admiral866

The King Personality Disorder

ik heb 795 en ook nadat ik wat van stroom verwisseld en ram erbij gedaan had.
kreeg ik op gegeven moment monitor niet meer aan.
toen wou ie wel weer aan als ik een dimmetje eruit haalde.

misschien dat nog es proberen.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hmm, het is niet zo dat hij niet alleen aan m'n computer niet aan wil gaan, het is zelfs zo dat het ledje niet eens meer aan gaat. De "No signal" slideshow komt ook niet als ik hem aanzet :( Ik heb het gevoel dat ie grondig dood is.

Teleplan heeft op het moment geen 915ft+'ers op voorraad :( Druk jullie LG stopwatch maar in, we gaan kijken hoe zo'n lange geschiedenis wordt.

06-09-01 12:30:11 Reactie gehad op m'n e-mailtje

The meter is running...

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Je bedoelt: Teleplan heeft geen defecte/teruggestuurde LG915's op voorraad!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Inderdaad, triest maar waar... 't is gewoon ongelofelijk dat je als je monitor defect is maar moet afwachten wat voor (bagger) exemplaar je terugkrijgt, met wellicht grote focus of convergentieproblemen, een fijne kras op de beeldbuis of de kast, etc...

't is gewoon niet netjes. Of je monitor 100% repareren (zonder andere fouten of beschadigingen te veroorzaken), of een nieuwe monitor leveren, vind ik.

Van wat ik gehoord heb kan Teleplan me niet erg behagen. En dan te bedenken dat dit het snelst groeiende bedrijf van nederland was, het afgelopen jaar...

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Op donderdag 06 september 2001 14:53 schreef steveman het volgende:
Hmm, het is niet zo dat hij niet alleen aan m'n computer niet aan wil gaan, het is zelfs zo dat het ledje niet eens meer aan gaat. De "No signal" slideshow komt ook niet als ik hem aanzet :( Ik heb het gevoel dat ie grondig dood is.

Teleplan heeft op het moment geen 915ft+'ers op voorraad :( Druk jullie LG stopwatch maar in, we gaan kijken hoe zo'n lange geschiedenis wordt.

06-09-01 12:30:11 Reactie gehad op m'n e-mailtje

The meter is running...
Hé, dat heb ik ook gehoord. De 795 FT's zijn ook niet meer op vooraad. Maar ik geloof niet dat je een gerapareerd model terug krijgt. Die vent die ik hierover belde zij dat ze bij LG in onderhandeling waren over de levering van nieuwe monitoren. Laten we dit maar hopen...

Verwijderd

Ik heb ook de LG 915FT+ van der week gekocht!
Ik hoop maar niet dat het een fabricagefout in de serie is want ik kan niet zonder hem meer :)

Als die het doet is deze monitor echt om te :9~
Alleen dat tiptoetsen OSD menu is al kick :)

Verwijderd

Mijne heeft dit ook een keer gedaan, eens een vlinke tik gegeven Ja, echt :) en toe ging hij weer aan tot de dag van vandaag. :)

Verwijderd

Check ff de zekering in de monitor. Kan je snel bij zonder zichtbare 'breuk' en 5 van de 10 keer is die stuk als het scherm niets meer doet. Reparatie kost je een kwartje ( 0.11 euro).
Pagina: 1