"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Mijn 795 FT is er ook mee gekapt.
Ik moest een e-mail schrijven naar lg@teleplan.nl met daarin de klachtomschrijving, serienummer monitor en m'n adresgegevens. Ze zouden dat contact met mij opnemen. Ik heb m'n e-mail vrijdag avond verstuurd. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg...
P.S. Je LG 915 FT is nu wel heel erg cool, te cool... (ik bedoel, hij wordt niet warm door gebruik...)
Verwijderd
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb de mijne al 3 maanden en nog geen 1 kuur mee gemaakt.
kan een fabrieksfout zijn,ik hoop dat je een nieuwe krijgt en zo snel mogelijk natuurlijk,14 inch Sux@ss
Grt H.
kreeg ik op gegeven moment monitor niet meer aan.
toen wou ie wel weer aan als ik een dimmetje eruit haalde.
misschien dat nog es proberen.
Teleplan heeft op het moment geen 915ft+'ers op voorraad
06-09-01 12:30:11 Reactie gehad op m'n e-mailtje
The meter is running...
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
't is gewoon niet netjes. Of je monitor 100% repareren (zonder andere fouten of beschadigingen te veroorzaken), of een nieuwe monitor leveren, vind ik.
Van wat ik gehoord heb kan Teleplan me niet erg behagen. En dan te bedenken dat dit het snelst groeiende bedrijf van nederland was, het afgelopen jaar...
Hé, dat heb ik ook gehoord. De 795 FT's zijn ook niet meer op vooraad. Maar ik geloof niet dat je een gerapareerd model terug krijgt. Die vent die ik hierover belde zij dat ze bij LG in onderhandeling waren over de levering van nieuwe monitoren. Laten we dit maar hopen...Op donderdag 06 september 2001 14:53 schreef steveman het volgende:
Hmm, het is niet zo dat hij niet alleen aan m'n computer niet aan wil gaan, het is zelfs zo dat het ledje niet eens meer aan gaat. De "No signal" slideshow komt ook niet als ik hem aanzetIk heb het gevoel dat ie grondig dood is.
Teleplan heeft op het moment geen 915ft+'ers op voorraadDruk jullie LG stopwatch maar in, we gaan kijken hoe zo'n lange geschiedenis wordt.
06-09-01 12:30:11 Reactie gehad op m'n e-mailtje
The meter is running...
Verwijderd
Ik hoop maar niet dat het een fabricagefout in de serie is want ik kan niet zonder hem meer
Als die het doet is deze monitor echt om te
Alleen dat tiptoetsen OSD menu is al kick
Verwijderd
Verwijderd