Op zoek naar een ander hostingbedrijf

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-02 19:23
Jaren geleden als hobby bij Ermis een website aangeschaft.
Inmiddels is Ermis Ikoula geworden en toen is alle ellende begonnen.
Ze hebben mijn website vernield door een ander "profiel" binnen Wordpress op mijn account te gooien en we worden constant "geblacklist".
Er komt geen uitleg, geen oplossing, alleen constant de mededeling dat we een duurder pakket moeten nemen en vage websites. Websites die net zo goed in het Chinees zouden kunnen zijn, dat snap ik net zo min.... https://en-wiki.ikoula.co...ing_its_DNS_configuration

Inmiddels dacht ik mijn hobby zat te zijn, maar eigenlijk ben ik zat van Ikoula.
Nu zou ik graag overstappen naar een ander hosting bureau, maar ik snap niet wat ze allemaal bedoelen.
Geen idee welk pakket ik moet kiezen (ik snap de verschillen niet), we moeten data ergens van importeren en email gaat nog weer anders.
Het voelt alsof ik een auto motor "even" moet omzetten terwijl ik alleen maar autorijden kan...
Ik kan een wordpress website bouwen en dat is een hobby, maar alle toestand er omheen snap ik niet.

Wie weet een hostingbureau die mij kan helpen weer lol in mijn hobby (wordpress bouwen) te krijgen en alle andere toestanden achter de schermen voor hun rekening nemen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 14:14
Wil je de sites inclusief inhoud migreren of wil je met een schone lei beginnen?

Wil je alle mails van je huidige domein migreren?

Het verschil tussen de pakketten is vaak hoeveelheid storage, aantal databases, aantal user mail adressen, sub domeinen etc. Wat was het pakket wat je afnam in Ermis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Ik wil graag alles houden, email en 2 websites.

Bij Ermis hadden ze “gewoon” een goedkoop pakketje op maat. Ik snapte er niks van, maar als er een uitbreiding ergens van moest komen, dan kreeg ik dat. Gratis. Voor het pakket betaalde ik €32,97 per jaar, leuke hobby voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23:45
Ik gooi alles op wix werkt prima en nooit problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 13:38
Pokémom schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:27:
Jaren geleden als hobby bij Ermis een website aangeschaft.
Inmiddels is Ermis Ikoula geworden en toen is alle ellende begonnen.
Ze hebben mijn website vernield door een ander "profiel" binnen Wordpress op mijn account te gooien en we worden constant "geblacklist".
Er komt geen uitleg, geen oplossing, alleen constant de mededeling dat we een duurder pakket moeten nemen en vage websites. Websites die net zo goed in het Chinees zouden kunnen zijn, dat snap ik net zo min.... https://en-wiki.ikoula.co...ing_its_DNS_configuration

Inmiddels dacht ik mijn hobby zat te zijn, maar eigenlijk ben ik zat van Ikoula.
Nu zou ik graag overstappen naar een ander hosting bureau, maar ik snap niet wat ze allemaal bedoelen.
Geen idee welk pakket ik moet kiezen (ik snap de verschillen niet), we moeten data ergens van importeren en email gaat nog weer anders.
Het voelt alsof ik een auto motor "even" moet omzetten terwijl ik alleen maar autorijden kan...
Ik kan een wordpress website bouwen en dat is een hobby, maar alle toestand er omheen snap ik niet.

Wie weet een hostingbureau die mij kan helpen weer lol in mijn hobby (wordpress bouwen) te krijgen en alle andere toestanden achter de schermen voor hun rekening nemen?
Dat jij die website net snapt is omdat ze een technisch verhaal in het Frans, automatisch naar een Engels verhaal hebben vertaald. Je moet gewoon Frans leren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Neem vimexx met verhuisservice, dan wordt alles voor je geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

kijk eens bij Cloud86. Wordt vaak genoemd op het forum. Ik heb het zelf ook (2 domeinen en mail). zijn goed, goedkoop en snel :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Ik ga informeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesut!Kalkan
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07-01 01:14
Ik zou ze even bellen en je probleem uitleggen, wellicht dat ze je kunnen helpen. Ze hebben een nl nummer die je kan bellen:

SERVICE DESK
+31 10 243 9369

Of er zal worden opgenomen kan ik niet garanderen, de tekst "ONZE EXPERTS ZULLEN U TERUGBELLEN" vlak naast hun telefoonnummer belooft niet veel goeds :-(.

Uit het link dat je noemt maak ik uit dat ze je hebben gemaild over een migratie naar een nieuwe server en uitleggen hoe je je pc kan manipuleren om je website op de nieuwe server te kunnen bekijken alvorens ze de migratie gaan doorzetten. Ik blijf speculeren omdat ik te weinig informatie heb maar waarschijnlijk heb je niet op tijd gereageerd op een eerdere mailtje van hun en is je website automatisch overgezet en daardoor stuk gegaan.

Mijn advies is dat je een goede Nederlandse hoster vindt die ook een verhuisservice heeft en je helpt met het overzetten van je domeinnaam, website en je mailboxen. Let bij je keuze op telefonische bereikbaarheid, pakketmogelijkheden en reviews op het internet.

Succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:53
Cloud86 en XXL Hosting kunnen je huidige hostingpakket ook overnemen naar hun platformen.

Uiteraard zijn er heel veel goede partijen, maar met deze twee heb ik goede ervaringen en worden ook op de reviewpagina's goed gereviewd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Pokémom schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:27:

Ze hebben mijn website vernield door een ander "profiel" binnen Wordpress op mijn account te gooien
Klinkt alsof ze je Wordpress hebben geüpdatet of de PHP versie hebben verhoogd. Dat doen ze i.v.m. security. Als je dat niet bijhoudt dan zal dit vaker gaan gebeuren, dit doen andere hostingpartijen ook, omdat je 9/10 keer op een gedeeld platform zit en ze één lijn trekken qua patching, php versies etc.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MafjVLint
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik ben Ikoula ook buiten aan het gooien.
Ze verplichten me om webhosting te nemen terwijl ik enkel mijn domein, subdomains en dns nodig heb.
Ik zelf heb voor Combell gekozen om zodoende ook Office365 bij dezelfde provider te hebben.
Was Ikoula dus een beetje klantvriendelijker geweestn, dan hadden ze nog een centje kunnen bijverdienen... maar helaas.. geen pindakaas....
Pagina: 1