Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Dit is ... creatief.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het is niet onmogelijk, maar je zit wel echt op het randje van minimale diameter van je koperdraad.
UTP is doorgaans AWG26, maar voor speaker kabels wil je toch wel AWG16 hebben...
Tenzij super korte afstand EN heel laag vermogen...
UTP is doorgaans AWG26, maar voor speaker kabels wil je toch wel AWG16 hebben...
Tenzij super korte afstand EN heel laag vermogen...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Tja de afstand is zeker al 5 meter… en dat is diagonaal de kortste.
Ik wou graag mij monitor audio apex hier gaan hangen…
Ik wou graag mij monitor audio apex hier gaan hangen…
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Hadden de vorige bewoners toevallig een B&O installatie? De meer recente types van B&O werken namelijk ook met RJ45 connectors en UTP kabel 
Maar als ik het goed zie dan zijn die APEX'en actieve speakers? Dat kan je redding zijn...dan hoeft er geen versterkt signaal over de bekabeling heen. En da's bij een B&O installatie ook het geval.
Moet je er wel een versterkt signaal overheen jagen dan heb je idd een uitdaging. Maar als het een lijn- of preamp signaal is, kom je er denk ik wel mee weg
Maar als ik het goed zie dan zijn die APEX'en actieve speakers? Dat kan je redding zijn...dan hoeft er geen versterkt signaal over de bekabeling heen. En da's bij een B&O installatie ook het geval.
Moet je er wel een versterkt signaal overheen jagen dan heb je idd een uitdaging. Maar als het een lijn- of preamp signaal is, kom je er denk ik wel mee weg
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Helaas hadden de vorige een el cheapo setje. Zeker geen b&o.
De apex is passief dus er gaat meer dan een signaal over de kabel heen…
De apex is passief dus er gaat meer dan een signaal over de kabel heen…
Pagina: 1