Hallo,
Bij het overzetten van data naar mijn nieuwe telefoon leek alles goed te gaan. Alle contacten, chats staan keurig op het nieuwe toestel. Behalve mijn profielfoto niet.
Het blijft bij een grijs rondje met een wit poppetje erin...
Op de telefoon van mijn kinderen kon ik mooi zien of het werkte bij mijn account.
Ik heb de foto opnieuw geupload, misschien zat 'm daarin de fout, helaas.
Misschien was mijn foto wel heel erg lelijk (haha), dus een andere geprobeerd, ook niet.
Ik zie hem wel op mijn eigen telefoon, maar de andere ziet 'm dus niet.
Het blijft een grijs rondje met een wit poppetje erin.
Bij Instellingen - privacy - profielfoto
staat: Mijn contacten. Aangepast naar iedereen en weer terug; heeft niet geholpen.
Ingelogd via web whatsapp en daar beetje pielen, nope.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en vooral hoe ik mijn foto weer terug krijg bij mijn naam?
Groet Boppe
Bij het overzetten van data naar mijn nieuwe telefoon leek alles goed te gaan. Alle contacten, chats staan keurig op het nieuwe toestel. Behalve mijn profielfoto niet.
Het blijft bij een grijs rondje met een wit poppetje erin...
Op de telefoon van mijn kinderen kon ik mooi zien of het werkte bij mijn account.
Ik heb de foto opnieuw geupload, misschien zat 'm daarin de fout, helaas.
Misschien was mijn foto wel heel erg lelijk (haha), dus een andere geprobeerd, ook niet.
Ik zie hem wel op mijn eigen telefoon, maar de andere ziet 'm dus niet.
Het blijft een grijs rondje met een wit poppetje erin.
Bij Instellingen - privacy - profielfoto
staat: Mijn contacten. Aangepast naar iedereen en weer terug; heeft niet geholpen.
Ingelogd via web whatsapp en daar beetje pielen, nope.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en vooral hoe ik mijn foto weer terug krijg bij mijn naam?
Groet Boppe