Toon posts:

Versterker vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik ben op zoek naar een versterker voor een vriend van mij en nu kan ik een (AV Mosfet technology amplifier AV-200 100W X 2CH 200W MAX AT 0,08% THD), kopen
Zelf heb ik never ever gehoord van het merk AV. En die gozer weet het type ook niet... :|(

Maar misschien dat iemand deze specs die hij wel wist iets zegt, en mij kan vertellen of deze versterker ok is en wat zoiets waard is...

ALvast bedankt

Verwijderd

AV lijkt mij ook niet het merk, maar meer een bepaald type versterker, maar misschien zit ik er naast. :?

Verwijderd

Topicstarter
THNX ;)

zat al bij altavista te zoeken, maar daar kwam niks nuttigs

Verwijderd

Topicstarter
Maarja nog steeds geen idee wat een redelijke prijs is om dat ding over te nemen <zucht>

Verwijderd

Moet een beetje geduld hebben hoor, vraag staat er nog niet lang op. :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 14:08 schreef -KOD- het volgende:
Maarja nog steeds geen idee wat een redelijke prijs is om dat ding over te nemen <zucht>
En zonder merk kun je dat niet vinden ook :)

Verwijderd

en die specs zeggen natuurlijk helemaal nix....

Verwijderd

euhh idd AV is geen merknaam maar staat voor Audio/Video
waarschijnlijk staat er ook nog weer ergens Receiver achter.

Verwijderd

Het merk is Mosfet en het zijn auto versterkers,geen super kwaliteit niets speciaals.Nieuw te koop vanaf ca.125,-

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Mosfet = Metal-Oxide-Semiconductor Field-Effect-Transistor.
Lijkt me stug dat iemand die naam heeft geclaimd als merknaam. Kan denk ik niet eens.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 18:35 schreef victorvo het volgende:
Mosfet = Metal-Oxide-Semiconductor Field-Effect-Transistor.
Lijkt me stug dat iemand die naam heeft geclaimd als merknaam. Kan denk ik niet eens.
Je hebt gelijk,was iets te voorbarig.Kijk eens bij conrad die hebben van die mosfet versterkers met idd verschillende merknamen!Misschien haal je daar meer wijsheid uit!succes
Pagina: 1