Ik zoek een nieuwe monitor voor zakelijk gebruik, een bredere monitor spreekt mij aan omdat ik meestal 20 schermen open heb staan en dit side by side kunnen op 1 scherm lijkt mij een voordeel. Ik zoek nog een goede mount voor dat nieuwe scherm en mijn bestaande monitor
Wensen:
- 34-40 inch
- VESA mountable maar voor nu met een eigen voet
- 1 USB-C waarmee ik power en beeld krijg naar mijn laptop(s)
- 1 USB(C) voor power naar een nog aan te schaffen USB dock/hub
- Rustig voor mijn ogen
- Helderheid is belangrijker dan refresh rate, ik game nooit met dit scherm.
- Geen QD-OLED vanwege inbranden
- Wanneer mogelijk bediening van de monitor onderop of aan de zijkant (wil mogelijk een scherm erboven mounten)
Omgeving:
Windows en Mac compatible; werk voor mijn huidige opdrachtgever met een Macbook Pro, zelf werk ik met een Zenbook S13 OLED UM5302TA-LV067W.
Mijn bureau is 1 meter 60 breed en daar staat al een monitor van 55cm breed op . Ik overweeg die monitor met een nog te halen monitor arm verticaal te zetten en dan is deze 35cm breed. of erboven Het hele bureau mag gevuld worden
Bureau is elektrisch verstelbaar dus ik wil graag net kabelmanagement dat flexibel is.
Merk:
Heb geen merkvoorkeur, wil dat het gewoon goed presteert en geef daar graag geld aan uit.
Looks:
Graag een dunne bezel, zakelijke uitstraling en geen flitsende LED's of andere ongein
Budget:
1000-1500 Euro
Wat heb je zelf al bekenen?
Ongeveer 300 YouTube review video's maar ik vertrouw liever op Tweakers
Bovendien is het lastig om reviews te vinden van monitoren die breed zijn en niet gebruikt worden voor gamen of video editing waarbij de beeldvereisten anders zijn dan mijn Word, PowerPoint, Postman en Azure DevOps.
In de reviews kwam ik vaak de LG 40WP95C tegen maar die video was steeds gesponsord.
Wensen:
- 34-40 inch
- VESA mountable maar voor nu met een eigen voet
- 1 USB-C waarmee ik power en beeld krijg naar mijn laptop(s)
- 1 USB(C) voor power naar een nog aan te schaffen USB dock/hub
- Rustig voor mijn ogen
- Helderheid is belangrijker dan refresh rate, ik game nooit met dit scherm.
- Geen QD-OLED vanwege inbranden
- Wanneer mogelijk bediening van de monitor onderop of aan de zijkant (wil mogelijk een scherm erboven mounten)
Omgeving:
Windows en Mac compatible; werk voor mijn huidige opdrachtgever met een Macbook Pro, zelf werk ik met een Zenbook S13 OLED UM5302TA-LV067W.
Mijn bureau is 1 meter 60 breed en daar staat al een monitor van 55cm breed op . Ik overweeg die monitor met een nog te halen monitor arm verticaal te zetten en dan is deze 35cm breed. of erboven Het hele bureau mag gevuld worden
Merk:
Heb geen merkvoorkeur, wil dat het gewoon goed presteert en geef daar graag geld aan uit.
Looks:
Graag een dunne bezel, zakelijke uitstraling en geen flitsende LED's of andere ongein
Budget:
1000-1500 Euro
Wat heb je zelf al bekenen?
Ongeveer 300 YouTube review video's maar ik vertrouw liever op Tweakers
In de reviews kwam ik vaak de LG 40WP95C tegen maar die video was steeds gesponsord.
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5