Van BUSD op BSC netwerk naar euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecloos
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20-06 11:51
Ik wat BUSD op de Binance Smart Chain staan die ik graag op een enigszins efficiënte manier uit zou cashen tot euro's op mijn bankrekening. De manier die ik nu heb is wallet -> BUSD naar USDT via pancakeswap -> Binance Exchange -> USDT via ETH netwerk naar Bitvavo -> bankrekening. Maar dan ben je aan de hoge transactiekosten onderhevig van het ETH netwerk. Het liefst zou ik deze omzeilen.

De vraag is dus: zijn er aanbieders a la bitvavo die het BSC netwerk ondersteunen? Tot nu toe heb ik gekeken naar Coinbase en coinmerce maar daar blijkt het storten van BUSD op de BSC niet te kunnen.

Als die er niet zijn: wat zijn opties om met lagere transactiekosten mijn BUSD in euro's om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 09:06
Makkelijkste is BUSD naar Binance, daar omzetten naar USDC en dat op het Polygon-netwerk naar Kraken sturen. Bij Kraken kun je de usdc omzetten naar euro's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:00
BUSD naar XLM traden bij Binance, dat dan naar Bitvavo versturen via het Stellar-netwerk en daar verkopen voor euro's. XLM heeft hele lage withdrawal-kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:49
BUSD --> Binance --> op de Binancekaart neerzetten en de kaart gebruiken?
ontvang je nog cashback ook erop ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2023 13:36 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ecloos
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20-06 11:51
Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:36:
BUSD --> Binance --> op de Binancekaart neerzetten en de kaart gebruiken?
ontvang je nog cashback ook erop ;)
Thanks, de Binance kaart kwam ik inderdaad al tegen. Eens kijken of dit ook daadwerkelijk goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-05 15:21
Ecloos schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:06:
[...]

Thanks, de Binance kaart kwam ik inderdaad al tegen. Eens kijken of dit ook daadwerkelijk goed werkt.
Werkt prima, als je ook nog van de dollar/euro koers schommeling af wil, kan je het ook nog daar in euro hebben. En als je meer dan 1 BNB gemiddeld per maand op binance hebt staan, krijg je 2% terug van je aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:49
ElMathijs schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:55:
[...]

Werkt prima, als je ook nog van de dollar/euro koers schommeling af wil, kan je het ook nog daar in euro hebben. En als je meer dan 1 BNB gemiddeld per maand op binance hebt staan, krijg je 2% terug van je aankopen.
zou het gewoon in busd laten staan.....wie zegt dat de euro meer waard is in die schommelingen dan de dollar? stel je voor je hebt net die busd getrade tegen de euro.....zakt.de euro opeens tegenover dollar

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2023 18:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-05 15:21
Kol Nedra schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:41:
[...]

zou het gewoon in busd laten staan.....wie zegt dat de euro meer waard is in die schommelingen dan de dollar? stel je voor je hebt net die busd getrade tegen de euro.....zakt.de euro opeens tegenover dollar
Dat heb je natuurlijk beide kanten op, de euro kan ook stijgen :) Het kan zowel voordelig als nadelig uitpakken, maar als je het als een 'rekening' wil zien, dan lijkt me euro de meest logische keuze, tenzij je in een land woont waar ze met dollars betalen.
Pagina: 1