Internet Storing Router Update. Vraag, 'intern' probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 29-03-2023
Goedendag allemaal,

Afgelopen week heb ik een zeer vervelende ervaring meegemaakt door een Update die was verzonden.
Laat ik beginnen door te zeggen dat ik bij de KPN zit en van hun alleen Internet afneem.

Vandaag is de Monteur geweest na een week lang gezeur en moeilijk doen. (Eerlijk bij eerst volgend soort gelijk probleem zal ik meteen overstappen)

Ik vond de kennis van deze Monteur zeer matig aangezien deze persoon mij weinig tot niks kon vertellen over de oorzaak laat alleen hoe het daadwerkelijk op te lossen. (Tape en plakband oplossing anyone?)
Het enige wat de Monteur heeft gedaan (Naar mijn weten) is via mijn Desktop IP adresjes aanpassen in de Algemene TCP/IpV4 instellingen.
Dit om mijn Desktop ?voorrang? te geven op het netwerk?

De Monteur gaf aan dat het een Intern probleem zou moeten zijn omdat hij gewoon ontvangst en normale snelheid had op zijn apparaten.
Ik vond het ook vreemd dat mijn Nintendo Switch het inderdaad gewoon deed.

De PC is dus aangesloten via Ethernet omdat deze sowieso geen WiFi ontvangt.
En natuurlijk omdat dat voorral (Voor mij als Gamer) veel sneller is.

Maargoed Monteur heeft dus voor zover ik weet alleen een aantal IP adresjes ingevuld en nu werkt het weer na behoren.
Sowieso raar dat het na een Update vanaf hun naar mijn Router de Ethernet vrijwel geen verbinding kon maken.

Zijn er hier mensen die mij hier meer over kunnen vertellen, Of Het daadwerkelijk aan mijn PC ligt, En wat ik hier eventueel aan kan doen om dit in de toekomst te vermijden.
Normaal gesproken ben ik zeer te spreken over de verbinding van de KPN sinds ik nooit problemen heb en de snelheid top is.
Maar wanneer er word gevraagd om hulp is de KPN naar mijn ervaring zeer lacks en gewoon eigenlijk waardeloos.

Groeten, En als er meer info nodig is dat zou kunnen helpen dan hoor ik dit graag.
Zappieroth.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 15:36
Een device 'voorrang' geven doe je niet door een IP-adres te wijzigen.

Wat ik mij voor kan stellen is dat jouw PC niet op DHCP stond ingesteld, maar op een vast IP-adres. Kan het zijn dat hij dat heeft aangepast? Dat zou kunnen verklaren dat je Nintendo Switch wel werkte, die had dan waarschijnlijk wel DHCP aanstaan.

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
Monteur heeft juist een vast IP adres aangezet op mijn Desktop omdat 'Dit ervoor moet zorgen dat het probleem zich niet weer voort gaat doen'

De lijnen in die settings waren dus voor dat Monteur het aangepast had, Leeg.

Ook wil ik erbij zeggen dat het zonder die verandering nu ook 'ineens heel magisch' weer werkt.
Maar dus specifiek voor het feit erin gezet omdat dat dus het probleem zou moeten mijden.

[ Voor 29% gewijzigd door Zappieroth op 29-03-2023 13:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is vooral te vaag om wat nuttigs te kunnen zeggen. Jij concludeert dat de monteur iets gedaan heeft wat niet nodig zou zijn, maar wij hebben geen informatie om te bevestigen of ontkennen dat dat het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-09 14:25
Welke update is er dan verzonden, en ontvangen? Een update vanaf KPN voor hun modem? Een update van Microsoft voor Windows?
En ontvangt je desktop geen wifi omdat de hardware daarvoor ontbreekt, of omdat de hardware niet (goed) werkt?
Wat heb je zelf geprobeerd en gedaan toen je het probleem opmerkte? En natuurlijk mag je wel iets verwachten van een monteur maar ik kan me voorstellen dat een monteur niet inhoudelijk op de hoogte is van alle updates.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 21:47
De meeste monteurs van KPN vooral voor de hardware zaken. Problemen met de aansluiting zelf en dergelijke.

Als de conclusie is dat de modem/router van KPN gewoon functioneert (en dat deed ie blijkbaar) dan is het daarna gewoon je eigen probleem. KPN is natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat je op hun apparatuur aansluit.

Dus pluspunten voor de monteur dat ie überhaupt aan de instellingen van je PC heeft gezeten om het op te lossen en daar blijkbaar enige kennis van bezat.

Ik weet ook niet over welke update je het hebt. Is dat een update van de firmware/software van KPN of een update je eigen apparatuur? Zonder specifieke info kunnen we er verder ook helemaal niets van zeggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
Sparkiee schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:04:
Welke update is er dan verzonden, en ontvangen? Een update vanaf KPN voor hun modem? Een update van Microsoft voor Windows?
En ontvangt je desktop geen wifi omdat de hardware daarvoor ontbreekt, of omdat de hardware niet (goed) werkt?
Wat heb je zelf geprobeerd en gedaan toen je het probleem opmerkte? En natuurlijk mag je wel iets verwachten van een monteur maar ik kan me voorstellen dat een monteur niet inhoudelijk op de hoogte is van alle updates.
Een Update vanaf de KPN naar mijn Modem, Versie 14 voor de V12 Modem (Zwart)

Mijn kennis kwa Tech is vrij minimaal.
Ik heb de Modem gereset kabeltjes gechecked en wat lopen rotzooien met settings van verschillende Netwerken die verbonden zijn op mijn Desktop (Denk aan ZTO,Radmin,Hamachi)
Na dat niks van dit effect had heb ik simpel weg de KPN zelf opgebeld om te vragen voor advies.

Ze sloegen vrijwel meteen over naar Modem wissel zoals ze eigenlijk altijd doen als het even niet werkt.
Om het gezeur even over te slaan, Kreeg ik vervolgens een andere Modem mee (Zonder correcte aansluiting)
Uiteraard meteen weer gebeld. (Hier gingen dus dagen overheen.)
De vervang Modem was de V10, Deze heb ik de volgende dag weer terug gebracht vanwege bovenstaand.
De V12 staat dus nog bij mij thuis.

Ik had verder ook geen vragen over de Update zelf ik was voorral bezig met het weer werkende krijgen van mijn Internet en dat is ook waar mijn vragen naar de Monteur naar gerelateerd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
pickboy schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:11:
De meeste monteurs van KPN vooral voor de hardware zaken. Problemen met de aansluiting zelf en dergelijke.

Als de conclusie is dat de modem/router van KPN gewoon functioneert (en dat deed ie blijkbaar) dan is het daarna gewoon je eigen probleem. KPN is natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat je op hun apparatuur aansluit.

Dus pluspunten voor de monteur dat ie überhaupt aan de instellingen van je PC heeft gezeten om het op te lossen en daar blijkbaar enige kennis van bezat.

Ik weet ook niet over welke update je het hebt. Is dat een update van de firmware/software van KPN of een update je eigen apparatuur? Zonder specifieke info kunnen we er verder ook helemaal niets van zeggen natuurlijk.
Software Update Versie 14 voor de V12 Router van de KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:03:
Het is vooral te vaag om wat nuttigs te kunnen zeggen. Jij concludeert dat de monteur iets gedaan heeft wat niet nodig zou zijn, maar wij hebben geen informatie om te bevestigen of ontkennen dat dat het geval is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9Q_qihkp4ProCFYRLCY5l0d5Jc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2buU3b9LsDxy77rxQSzCdIOb.png?f=user_large

Zijn notitie zelf aldus de factuur.
Als het inderdaad een intern probleem is prima maar dan is mijn vraag wat ik er aan zou kunnen doen in de toekomst als het zich weer voordoet.

Ik vind het gewoon vreemd dat het na een Software update niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Klinkt alsof de KPN router ook de DHCP is in het netwerk en op de eth interface (het bedrade netwerk) geen IP-adressen meer uitdeelt oid. :)

@Zappieroth De Nintendo Switch heb je aangesloten op het netwerk via wifi, neem ik aan? :)

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 29-03-2023 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
CH4OS schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:18:
Klinkt alsof de KPN router ook de DHCP is in het netwerk en op de eth interface (het bedrade netwerk) geen IP-adressen meer uitdeelt oid. :)

@Zappieroth De Nintendo Switch heb je aangesloten op het netwerk via wifi, neem ik aan? :)
Yes de Switch gaat over de WiFi.

Als dit zo is heb je dan enige directie waarnaar ik of iemand met meer kennis AKA mijn broer naar zou kunnen kijken?
Ik houd al mijn opties open iig. :D

[ Voor 17% gewijzigd door Zappieroth op 29-03-2023 13:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:46
Ik kan mij niet voorstellen dat een update van KPN dit veroorzaakt. Dan zou het nu duizenden en wellicht zelf tienduizenden klachten regenen op internet. Updates voor provider modems zijn best zeldzaam en worden serieus getest. Als er iets verkeerd gaat en er vele klanten zonder internet zitten, dan heeft KPN een serieus probleem wat ze niet even snel op kunnen lossen. Ik heb ook niet precies duidelijk waarom je denkt dat KPN een update verzonden zou hebben, dat wordt normaliter niet expliciet gemeld aan klanten.

Waar het wel lag, dat is zonder verdere informatie en onderzoek niet te zeggen. Het kan zijn dat het KPN modem geen IP adres wilde uitdelen aan je PC en dat dit nu opgelost is door aan de kant van de PC even de instellingen op een vast IP te hebben gehad (er vanuit gaande dat je dat zelf teruggedraaid heeft). Het kan ook dat er een andere DHCP service draait of draaide in het netwerk.

Maar wat mij opvalt is dat je zelf van alles loopt te knutselen en te bouwen, maar daar eigenlijk geen kaas van hebt gegeten. Wat moet je op een game PC met zaken als Hamachi (dat is om virtuele netwerken te bouwen zover ik nu snel zie)? En dan nog iets met Radmin (wat geen invloed zou kunnen hebben) en ZTO (geen idee wat het is). Klinkt allemaal alsof de PC gewoon het pad kwijt was.

Het feit dat de Switch wel op de wifi werkte (en waarschijnlijke andere devices zoals smartphones ook) zegt eigenlijk voldoende. Met de internet verbinding was niets mis. Ook niet met het modem of de instellingen daarvan. Ik begrijp uit het hele verhaal dat het probleem zich enkel en alleen heeft voorgedaan op 1 PC en dat dit nu door instellingen te doen op de PC verholpen is. Durf wel te stellen dat er enkel op die PC een probleem was.

Mijn enige advies zou dan ook zijn om te zorgen dat je zoveel mogelijke zinloze tools van de vaste PC verwijderd. Dan kunnen deze nooit meer dwars gaan liggen.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:56
Je geeft zelf aan dat je kennis qua tech vrij minimaal is maar die kennis is voldoende om de conclusie te trekken dat het kennis niveau van de KPN monteur matig was?
Kan het niet zo zijn dat de monteur wist waar hij mee bezig was, hij heeft het immers opgelost, maar gekozen heeft voor een soort van Jip en Janneke uitleg omdat jij hem verteld hebt dat je kennis minimaal is of omdat hij dat door had door bepaalde vragen/opmerkingen?
Denk dat de monteur gekozen heeft voor een "quick and dirty" oplossing wat nog netjes is, hij had ook kunnen vertrekken na de conclusie dat het geen KPN issue was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
Ach wat zijn we weer goed in conclusies trekken zonder er uberhaupt bij te zijn.

Ik zie het al het was een vergissing om dit op een forum te vragen.

Bij deze beeindig ik de discussie.
Fijne dag allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Je geeft aan de volgende keer over te stappen:

Zou ik niet doen, 90% van de monteurs gaat niet de moeite nemen een probleem wat door de gebruiker zelf veroorzaakt is op niet-KPN apparatuur op te lossen, dus pluspunten dat deze monteur dat hij dat wel gedaan heeft

Gezien jouw ongelofelijke kennis van netwerken en netwerkapparatuur zou ik gewoon een eigen modem ontwikkelen en daarvoor de firmware zelf schrijven, het liefst eentje die problemen die een gebruiker heeft veroorzaakt door met zijn DHCP settings te kloten zelf op kan lossen dan hoef je niet meer met die domme monteurs van KPN te dealen

[ Voor 5% gewijzigd door ImNotnoa op 29-03-2023 16:32 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:46
ImNotnoa schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:30:
Je geeft aan de volgende keer over te stappen:

Zou ik niet doen, 90% van de monteurs gaat niet de moeite nemen een probleem wat door de gebruiker zelf veroorzaakt is op niet-KPN apparatuur op te lossen, dus pluspunten dat deze monteur dat hij dat wel gedaan heeft

Gezien jouw ongelofelijke kennis van netwerken en netwerkapparatuur zou ik gewoon een eigen modem ontwikkelen en daarvoor de firmware zelf schrijven, het liefst eentje die problemen die een gebruiker heeft veroorzaakt door met zijn DHCP settings te kloten zelf op kan lossen dan hoef je niet meer met die domme monteurs van KPN te dealen
Als hij overstapt dan kunnen we hier weer een topic tegemoet zien denk ik. En als er dan getracht wordt om te helpen en enige duiding te geven worden we weer fijntjes afgeblaft. Want wie denken we wel niet dat we zijn.

Als deze user in het echt ook op deze manier communiceert dan vind ik het een wonder dat de KPN monteur niet gewoon zijn tas ingepakt heeft en naar de volgende klant is gegaan.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
Zappieroth schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:17:
[...]

[Afbeelding]

Zijn notitie zelf aldus de factuur.
Als het inderdaad een intern probleem is prima maar dan is mijn vraag wat ik er aan zou kunnen doen in de toekomst als het zich weer voordoet.

Ik vind het gewoon vreemd dat het na een Software update niet meer werkt.
Je hebt mogelijk een 2e DHCP server actief in je netwerk, daarom gaat het nu goed met een fixed IP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:20

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Zappieroth schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:14:
[...]
Software Update Versie 14 voor de V12 Router van de KPN.
Als ik de beschrijving lees op het KPN forum

https://forum.kpn.com/pro...are-v12-c-22-23-14-584113

ben je in een test-groep opgenomen van een beperkt aantal klanten en ben je tevoren ingelicht met een SMS. Heb je daar nog op gereageerd?

In plaats van dit forum had je wellicht ook aldaar jouw licht kunnen opsteken?

Wat heb je naast jouw Box 12 verder nog aangesloten en welke instellingen heb je gewijzigd na de update?

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-08 00:02
(jarig!)
Dit is idd een klant die nieuwe de nieuwe firmware heeft gekregen kleine groep klanten waaronder die uitgerold is.
zijn er problemen of klachten met het in het topic forum van kpn wat hier boven staat in de post van debolle. daar kunnen ze gelijk oppakken en testen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:31
Zappieroth schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:02:
Ach wat zijn we weer goed in conclusies trekken zonder er uberhaupt bij te zijn.

Ik zie het al het was een vergissing om dit op een forum te vragen.

Bij deze beeindig ik de discussie.
Fijne dag allemaal.
Vervelend he als mensen (onterechte) conclusies trekken? Dat zou jij natuurlijk nooit doen over de monteur! |:(

Volwassen ook dat je daarna gelijk niet meer openstaat voor mensen die je proberen te helpen en ze zelfs als een vergissing wegzet.

Ik zou zeggen, verwijder lekker je account hier als Tweakers zo erg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
stormfly schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:55:
[...]

Je hebt mogelijk een 2e DHCP server actief in je netwerk, daarom gaat het nu goed met een fixed IP.
Het bleek even verholpen en hoewel het iets beter werkt nu zowel zonder als met fixed IP zet het probleem zich voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
Zappieroth schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 21:03:
[...]

Het bleek even verholpen en hoewel het iets beter werkt nu zowel zonder als met fixed IP zet het probleem zich voort.
Het blijft allemaal wel erg vaag. Wat is iets beter werken?
Misschien dat je wat meer info kunt plaatsen: welke apparaten zijn er allemaal, welke IP adressen hebben ze, zijn die vast of DHCP, wat is de DHCP scope, wat hebben ze als gateway, welke DNS servers hebben ze.
Zonder dat soort info wordt het voor mensen hier wel erg lastig om hulp te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
ninjazx9r98 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 21:32:
[...]

Het blijft allemaal wel erg vaag. Wat is iets beter werken?
Misschien dat je wat meer info kunt plaatsen: welke apparaten zijn er allemaal, welke IP adressen hebben ze, zijn die vast of DHCP, wat is de DHCP scope, wat hebben ze als gateway, welke DNS servers hebben ze.
Zonder dat soort info wordt het voor mensen hier wel erg lastig om hulp te bieden.
Om je vraag te beantwoorden, 1 Desktop(Custom), 1 Mobiel Samsung, De Nintendo Switch, TV LG OLED55CX6LA.

IP Adressen gaan we uiteraard niet openbaar maken.
Hetzelfde geld voor de andere bovengenoemde info.
Zelfs KPN en de Monteur zouden hier niet op vragen.

Mijn broer heeft zo net door de Router settings heen gespit en niks merkwaardigs gevonden.
We gaan anders proberen door en losse Router te gebruiken.

Ik denk legit dat die update deze huidige v12 gwn gebricked heeft.
Internet is er zonder meer maar het is traag en valt weg.
Metingen door KPN zelf en de Monteur gaven normale snelheden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:24

Kheos

FP ProMod
Zappieroth schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 21:42:
[...]
Ik denk legit dat die update deze huidige v12 gwn gebricked heeft.
Internet is er zonder meer maar het is traag en valt weg.
Metingen door KPN zelf en de Monteur gaven normale snelheden aan.
Waarop baseer je jouw conclusies?
Als de watermaatschappij zegt dat er niks mis is met jouw waterdruk -en dat blijkt dus ook uit het feit dat de kraan in de badkamer (= jouw switch) goed werkt en dat er maar een zwak straaltje uit de kraan in de keuken komt, waarom denk je dan nog steeds dat het aan de aansluiting mis gaat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ninjazx9r98
[...]

Om je vraag te beantwoorden, 1 Desktop(Custom), 1 Mobiel Samsung, De Nintendo Switch, TV LG OLED55CX6LA.

Mijn broer heeft zo net door de Router settings heen gespit en niks merkwaardigs gevonden.
We gaan anders proberen door en losse Router te gebruiken.
Want de IP adressen die je intern gebruikt zijn heel bijzonder en gevaarlijk om hier te benoemen?
En de monteur zou er nooit om vragen maar heeft wel achter je PC gezeten en er eentje ingesteld?
Die heeft hij uit z'n dikke duim gezogen of weet hij toch welke range hij kon gebruiken?

Laat me raden, 192.168.2.254 voor je Experiabox en de rest ergens in de 192.168.2.xxx
De IP adressen die je intern gebruikt kun je hier veilig benoemen, niemand kan daar wat mee maar als dat allemaal onmogelijk is schat ik in dat je weinig hulp gaat en kunt krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[...]

Waarom niet?
D'r is niks geheims aan interne IP adressen in je local LAN hoor... :+
Daar kun je vanaf buitenaf toch niks mee.

Hetzelfde geldt voor zaken als DHCP parameters.

*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 30-03-2023 09:17 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:31
ninjazx9r98 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 21:52:
[...]

Want de IP adressen die je intern gebruikt zijn heel bijzonder en gevaarlijk om hier te benoemen?
En de monteur zou er nooit om vragen maar heeft wel achter je PC gezeten en er eentje ingesteld?
Die heeft hij uit z'n dikke duim gezogen of weet hij toch welke range hij kon gebruiken?

Laat me raden, 192.168.2.254 voor je Experiabox en de rest ergens in de 192.168.2.xxx
De IP adressen die je intern gebruikt kun je hier veilig benoemen, niemand kan daar wat mee maar als dat allemaal onmogelijk is schat ik in dat je weinig hulp gaat en kunt krijgen.
*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 30-03-2023 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappieroth
Kheos schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 21:48:
[...]

Waarop baseer je jouw conclusies?
Als de watermaatschappij zegt dat er niks mis is met jouw waterdruk -en dat blijkt dus ook uit het feit dat de kraan in de badkamer (= jouw switch) goed werkt en dat er maar een zwak straaltje uit de kraan in de keuken komt, waarom denk je dan nog steeds dat het aan de aansluiting mis gaat?
Inmiddels meer getest en de verbinding is in het algemeen wel degelijk minder dan het hoort te wezen.
Ik gebruik de wifi vrijwel weinig tot niet zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:24

Kheos

FP ProMod
Zappieroth schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:01:
[...]

Inmiddels meer getest en de verbinding is in het algemeen wel degelijk minder dan het hoort te wezen.
Ik gebruik de wifi vrijwel weinig tot niet zeg maar.
Geef eens info en feiten in plaats van die vage zinnen?
Wat is 'minder dan het hoort te wezen'?
Werkt de wifi nu wel goed of niet goed?
Ik heb nog steeds geen idee wat de oorspronkelijke klacht is, waarom je die rare netwerk dingen op je pc hebt staan, welke DHCP servers je nu eigenlijk hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Zappieroth dat je niet helemaal thuis bent in de materie is helemaal niet erg en we helpen je dan ook graag met het oplossen van je problem(en). Maar het is lastig om je goed te helpen als je gevraagde informatie niet of deels geeft. Met alleen 'werkt niet', 'werkt anders' kunnen we helaas niet zoveel.

Zou je dus duidelijk willen omschrijven wat er gebeurd, wat het probleem is en hoe we je kunnen helpen?
Pagina: 1