Mijn systeem met de volgende specificaties heeft een irritant probleempje.
PC:
- AMD Ryzen 5 5600 x
- Gigabyte B550M DS3H rev 1.5
- ASUS ROG Strix AMD Radeon RX 6650 XT V2 OC Edition
- Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2Z3600C18
- Cooler Master V550 Gold -V2 White Edition
Monitor:
- MSI Optix G251F Zwart (3 stuks)
De PC werkt in principe helemaal top! Op een probleempje na, wanneer mijn monitor na 15 minuten inactiviteit in stand-by gaat en daar dan wat langer in blijft verliest die het signaal en moet de pc handmatig worden afgesloten en opgestart om het signaal weer terug te krijgen. Ook opnieuw de DP kabel aansluiten in de videokaart helpt dan niet. Snel opstarten (fastboot) in de energie instellingen uit en inschakelen helpt ook niet. Graag zou ik willen weten of dat meer mensen dit probleem eerder zijn tegenkomen en of dat er oplossingen zijn.
ps. slaapstand pc staat op nooit, beeldscherm op 15 min
PC:
- AMD Ryzen 5 5600 x
- Gigabyte B550M DS3H rev 1.5
- ASUS ROG Strix AMD Radeon RX 6650 XT V2 OC Edition
- Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2Z3600C18
- Cooler Master V550 Gold -V2 White Edition
Monitor:
- MSI Optix G251F Zwart (3 stuks)
De PC werkt in principe helemaal top! Op een probleempje na, wanneer mijn monitor na 15 minuten inactiviteit in stand-by gaat en daar dan wat langer in blijft verliest die het signaal en moet de pc handmatig worden afgesloten en opgestart om het signaal weer terug te krijgen. Ook opnieuw de DP kabel aansluiten in de videokaart helpt dan niet. Snel opstarten (fastboot) in de energie instellingen uit en inschakelen helpt ook niet. Graag zou ik willen weten of dat meer mensen dit probleem eerder zijn tegenkomen en of dat er oplossingen zijn.
ps. slaapstand pc staat op nooit, beeldscherm op 15 min